Publicitat
Societat · 9 de Gener de 2015. 23:00h.

"Som defensors del profeta Mahoma"

Un dels gihadistes afirma abans de ser abatut que va ser enviat per "Al-Qaida al Iemen"

La cadena francesa BFMTV ha contactat amb els terroristes Cherif Kouachi, un dels autors de l'atemptat contra el setmanari francès Charlie Hebdo, i amb Amedy Coulibaly, el segrestador de la botiga de menjar jueva de París, abans que tots dos fossin abatuts per la policia.

Kouachi, com es pot escoltar en el vídeo, ha manifestat que "et diem que som defensors del profeta Mahoma" i ha afegit que "vaig ser enviat, jo Cherif Kouachi, per Al-Qaida al Iemen".

El gihadista ha assenyalat que el dirigent terrorista d'Al-Qaida Anuar, Sheik Anwar Al-Awlaki, "va finançar el meu viatge". "Això va ser fa temps, abans que el matessin. Al·là el protegeix", ha afegit.

L'altre terrorista ha indicat que "vam sincronitzar les operacions" amb els autors de l'atac al setmanari satíric. "No vam estar en contacte -un cop van començar els assassinats-. Només ens sincronitzem al començament, ells amb el 'Charlie Hebdo' i jo amb els agents de policia", ha dit.

Durant la conversa, Coulibaly ha qualificat els germans Kouachi de "els seus oficials" i també ha afirmat que "obeïa al califa de l'Estat Islàmic", Abu Bakr al-Bagdadi.

Un moment de l'emissió de les declaracions de C. Kouachi (Foto: BFMTV)
Publicitat
Publicitat

11 Comentaris

Publicitat
#5 Eduard 65, BCN, 11/01/2015 - 17:27

pallassos! tots al manicomi!

#4 Coronel Kurtz, Jerusalem-est, 10/01/2015 - 17:35

I els del gorrito i la metralleta (i les bombes de fòsfor) que cada any, des de fa 68 anys, assassinen centenars de milers de persones a l'Orient MItjà, i als 4 punts cardinals del planeta terra, de quin profeta diuen que són?.

#3 Verdú, Mi Casa, 10/01/2015 - 15:57

Cuántos hay en Cataluña? Medio millón? Llegan tiempos gloriosos!

#2 Neferu, Barcelona, 10/01/2015 - 09:49

NO, sólo sois asesinos a sueldo y unos grandísimos HdP.A estas horas ya sahabréis visto que al otro lado ni Alá ha salido a recibiros, que no habéis encontrado paraíso alguno, ni las bellas huríes que os prometieron han hecho acto de presencia y que Mahoma os ha dado por donde amargan los pepinos


#2.1 Neferu, Barcelona, 10/01/2015 - 11:19

Perdón por el lapsus. Quise decir: A estas horas ya abreis visto......

#2.2 Neferu, Barcelona, 10/01/2015 - 11:23

Perdón otra vez. Esta mañana voy como las balas y he vuelto a escribir abreis de abrir cuando en realidad quería decir habréis del verbo haber, encontrar. Mil perdones.

#2.3 pepe, andorra capital jerusalen, 10/01/2015 - 17:41

Nosferatu se debe referir a "lo habitual" de Gaza (mas "lo habitual" de Líbia, Irak, Libano, Iran, Irak, Afganistan, Siria, Somalia, Yemen, Viet-Nam, Japon, les 2 Coreas, América Latina, Africa, etc, etc) xq si no no se entiende tanta bala (y tanta bomba fósforo y de napalm) perdida.

#2.4 Verdú, Mi Casa, 10/01/2015 - 18:31

Pepito, si te he entendido bien, según tú la culpa de los asesinatos ocurridos en Francia es de los Estados Unidos. Si piensan eso, háztelo mirar. Igual te curas y todo,cosas más raras se han visto. Por ejemplo, el Bilbao ganó dos Ligas con Clemente de entrenador. Ánimo.

#2.5 Casper, Bcn, 10/01/2015 - 21:46

Bueno, ya es bien sabido que los de Bilbao naceis donde os da la gana. Algunos incluso en Jerusalen (este), con la levita puesta y la bolsa de diamantes en el bolsillo. Animo, campeón, animaros a esponsarizar el Barsa, vosotros que sois (aún) mil veces mas ladrones que los de Qatar.

#1 Todo es una farsa, bcn, 10/01/2015 - 08:46

Otro zumbao al hoyo.quien financia a todos estos mierdas? No a esos pirados sino al estado islámico y adlateres?porque mantener una guerra logisticente y materiales es muuuy caro.Algunos ganster de cuello blanco se lo llevan crudo,eso sí tenemos miedo o sea más control para el rebaño por nuestra seg

#1.1 pepe, andorra capital jerusalen, 11/01/2015 - 14:43

Farso, ¿y quien financia (perdón, queria decir quien se lleva la pasta) de las hipotecas-basura, las preferentes-perpetuas y las estafas-piramidales?.