Publicitat
Societat · 18 de Febrer de 2014. 09:25h.

Subvenció de més de 600.000 euros per a una autoescola

Ajudes per fer cursos en concepte de “formació professional”

Subvenció de més de 600.000 euros per a una autoescola

Web de l'autoescola Tajo

El Ministeri d’Ocupació i Seguretat Social va atorgar el quart trimestre de l’any 2012 una subvenció de 625.000 euros a l’Autoescola Tajo, de Talavera de la Reina, corresponents al “subsistema de formació professional per a l'ocupació: formació professional d'ocupats”.

Actualment, aquesta autoescola ofereix, segons informa en la seva pàgina web, cursos -amb el logotip de la UE i el de Castella-la manxa- per a gent sense feina inscrits a l’atur, treballadors, autònoms i empreses.

El ministeri també va adjudicar 312.000 euros a l’autoescola Tercero, d’Almansa (Albacete), que ofereix -amb els mateixos logotips que l'anterior- “un curs ‘Certificat de Professionalitat' 100% subvencionat. Operacions auxiliars de serveis administratius i generals".

També 171.000 euros a l’autoescola N-II, de Guadalajara, que ofereix cursos “per a professionals del transport i la logística: Mercaderies Perilloses, Escola de Conducció, Transport, Logística, Escola de Maquinària i Seguretat Industrial”. 

Aquestes tres ajudes, que el Govern espanyol ha publicat recentment al BOE, s'inclouen en el llistat de subvencions que van rebre famílies i institucions sense fins de lucre corresponents a la formació professional de treballadors.

Entre aquestes també hi ha, per exemple, una al centre de Enseñanzas Modernas 2001 (1 milió d’euros), el centre de formació Móstoles (833.000), l’Aula de Formación y Empleo S.L.U (550.000) i el centre de formació Polo (447.000), entre d’altres. 

Publicitat
Publicitat

11 Comentaris

Publicitat
#5 Benjamin, Alzira, 19/02/2014 - 12:55

O lo que es lo mismo, que con el dinero que yo pago de impuestos subvencionan a mi competencia, yo pago y ellos cobran y eso me parece la desvergüenza y atraco del siglo. . Mientras callemos los demás...O TODOS O NINGUNO porque esto ya desborda la paciencia

#4 de qui és parent el propietari?, Barcelona, 19/02/2014 - 11:51

o la propietària s'obria de cames???? quins poca-vergonyes!!!

#3 CartanyaXsisi, bcn, 18/02/2014 - 16:41

Mentre Catalunya te que subsistir amb aquesta asfixia econòmica implantada per Espanya, Espanya reparteix allà on li rota milers de €, que sumats tots donant algun milió de €. No comprenc com alguns ciutadans de Catalunya, segueixen preferien mal viure amb Espanya, deuen ser del tricornio.

#2 Toni, Organyà, 18/02/2014 - 12:48

Que viva Ekspaña! y que continue la fiesta que paga Cataluña!!

#1 Kropotkin, Vic, 18/02/2014 - 11:14

Una chorizada mas, como lo de las productoras de empleados de TV3 o lo de MIkimoto. Hay que acabar con toda la basura antes de que esto se hunda.

#1.1 Eduard, Warsaw, 18/02/2014 - 12:55

si, lo mismo, vaya. Igualito.

algun dia, por favor, haz numeros antes de decir tales chorradas.

#1.2 Kropotkin, Vic, 18/02/2014 - 14:45

¿Cuanto se ha robado en el Palau? ¿Cuanto se llevan las productoras de empleados de TV3? ¿Cuanto recibe Mikimoto entre sueldos y subvenciones a sus tinglados mediáticos? Tu si que no sabes sumar, aparte de ser estelado, claro.
Sal de tu madrassa y busca una escuela pringao.

#1.3 Eduard, Warsaw, 18/02/2014 - 15:16

Mira maleducado.

Poca gente he visto con menos idea y mas prepotencia.

ahora mezclas el caso palau?

Crees que mikimoto cobra mas que esto? cuantos empleados hay en TV3 y cuantos sueldos se pagan?

Y que dices de sumar? No hay ni que contar, hay que leer numeros.

Como siempre, insultos gratuitos.

#1.4 Terraxa, Terrassa, 18/02/2014 - 15:43

El 76% del deute públic espanyol ha estat generat per l'administració central
(Font: Banco de España i Ministerio de Hacienda)

#1.5 Kropotkin, Vic, 18/02/2014 - 17:15

Eduard: No tienes ni idea. ¿Sabes lo que sacan las productoras de los empleados de TV3, millones? No me extraña que nos roben asi si los estelados sois tan ignorantes, ¿Cuanto crees que se lleva el Mikimoto cada año por todos los conceptos'? No teneis ni idea.

#1.6 Eduard, Warsaw, 18/02/2014 - 18:26

A modo ilustrativo, y para que cierres la boca que tanto te pierde cada dia con tus memeces e insultos,

http://comunicacio.e-noticie s.cat/tots-els-sous-de-la-corp o-75090.html

"directors de programes entre 44.000 i 63.000 euros"

Directores de programa, directores. un 10% de lo que cobra esta auto