Publicitat
Societat · 27 d'Abril de 2017. 10:46h.

Suport de Maduro al procés

El president veneçolà es fotografia amb una estelada

Suport de Maduro al procés

Maduro posa amb l'estelada al costat de membres d'Ítaca i el director Lluís Bartra (Foto: @itacappcc)

Membres de l'Ítaca, organització internacionalista dels Països Catalans, s'han fotografiat amb el president de la República Bolivariana de Veneçuela, Nicolás Maduro, que ha posat amb l'estelada durant la presentació del documental "Maduro: lealtad indiscutible".

La presentació del documental, dirigit per la veneçolana Dayon Moiz i el català Lluís Bartra i que retrata els quatre anys de govern, va tenir lloc a Caracas el passat 23 d'abril del 2017 i va comptar amb la presència de membres d'aquesta organització de l'esquerra independentista, que treballa per "traslladar a l'exterior les mateixes lluites dels Països Catalans".

Bartra, que apareix amb Maduro a la dreta de la imatge, ha compartit la foto a través de les xarxes socials i ha manifestat que "Nicolás Maduro donarà suport a la independència de Catalunya". L'entitat també l'ha compartit i ha recordat que "Chávez ja s'havia fotografiat amb una estelada roja".

Aquesta organització, segons explica en el seu web, dóna suport a "aquelles lluites d'arreu amb les quals haguem establert vincles de fraternitat i solidaritat internacionalista". "La conversió dels Països Catalans en poble sobirà i socialista seria la millor notícia de solidaritat internacionalista que podríem llançar als pobles del món", defensa.

Publicitat
Publicitat

122 Comentaris

Publicitat
#84 Sergi, Barcelona, 29/04/2017 - 14:24

Esto si que es para nota, matricula de honor "cum laude", menudos lumbreras, unos "Einsteins", pobre gente, no dan mas de si. El proces en manos de autenticos descerebrados. Luego que no culpen al Estado español, ni al gobierno de España, ni al PP, ellos solos con su colosal incompetencia se hacen el harakiri.

#83 Xexo, Premia, 29/04/2017 - 13:00

Tercermundistas

#82 Antzud, lloret de mar, 28/04/2017 - 23:27

El próximo, Kim Jong Un. Con amigos así, quien necesita enemigos.

#79 Emilio, Bcn. España., 28/04/2017 - 08:54

Un tío que una mezcla entre Idi Amin Dada y un cantante de cumbias con mala leche. Hay que reconocer que es lo más acorde con el "procés"

#78 Ex indepe, La bisbal, 28/04/2017 - 06:50

Nomes una paraula: "patetics"

#78.1 Vicky, Mataró, 28/04/2017 - 08:49

Bienvenido nuevo postfranquista a uno de los paises más corruptos del mundo.

#78.2 Calimero , Barcelona , 28/04/2017 - 09:03

Yo agrego otra: grotescos.