Publicitat

Caos circulatori al centre de Barcelona

Tallen la Gran Via

Centenars d’independentistes han respost a la crida de l’ANC i la CUP i s’han concentrat davant la seu del departament d’Economia. Els concentrats han tallat la Gran Via i impedeixen la circulació dels cotxes, fet que està provocant un col·lapse circulatori.

Publicitat
Publicitat

29 Comentaris

Publicitat
#15 JOsep Maria, Barcelona, 20/09/2017 - 17:47

La millor vaga es fer transferencies a entitats europeas amb seu a Catalunya, deixan buides i parcticament buides les comptes de ?'la caixa' ''BBva '' Santander jo he fet dues trnferencies a ING avui i dema dues mes , ja saben que quina mana és la banca

#14 Capit@n España, The broquil is over, 20/09/2017 - 13:58

Ja han començat les Festes de la Mercé que tindràn com a protagonistes principals a l'Esbart Dansaire de la "Pulisia Nasional" i de la "Guardia Sivil". L'espectacle s'anomenará "Ball de Bastons". Intervindra també la Cobla Laiteana i Els Xiquets d'En Trapero. No us ho perdeu !! Xerinola assegurada !!!

#14.1 Uno, Una, 20/09/2017 - 16:22

Te olvidas del Nan Cucut, que hace su particular baile también por estas fechas. A ver quien tiene la cabeza más dura, el Nan Cucut, o los políticos de uno u otro "bando".

#13 Jordi, Barcelona, 20/09/2017 - 12:10

Si, tot està molt bé però al migdia tots a dinar, y al cap de setmana tots a la segona residència i al pont de la constitució, tothom de viatge.

#12 gameover, Hospitalet, 20/09/2017 - 11:49

Y la Alcaldesa Colau......tocando el arpa...como Nerón..

#11 Uno, Una, 20/09/2017 - 11:39

Huelga general en Catalunya, y cuando de Guindos vea el PIB cómo baja, ya se sentarán a negociar, ya...

#11.1 Jaques, Martorell, 20/09/2017 - 12:02

Zoquete será más caro meter algo en el boquete. Si la economía va mal todos lo pagaremos. Todo lo demás es no razonar por uno mismo o por tomar "cositas". Lo del boquete incluye los servicios de los bares de lucecitas. Todos pagaremos las consecuencias. Lo digo porque desconozco cosas de ti y otras las conozco de memoria.

#11.2 Uno, Una, 20/09/2017 - 13:37

Ves como es una solución efectiva? Unos puntos menos de PIB, y acabáis todos cantando els segadors y hablando, de nuevo, catalán en la intimidad. No tengo ningún interés ni en nacionalismo catalán, ni en la independencia, pero es que el nacionalismo español me cansa ya bastante. Y como soy español, tanto como tú, estoy en mi derecho de decirlo.

#11.3 Fart de tots, Barcelona, 20/09/2017 - 13:41

A les ciutats, no crec que la secundés ni una tercera part de la població... I començarien els etiquetatges feixistes de persones. Quin costum aquest de confondre una part amb el tot!! El més trist de tot és que molta d'aquesta gent es creu realment que està defensant la democràcia i no veuen que són titelles.

#11.4 Capit@n España, Huelga general revolussionaria...jajajajaja..Que me meoooo !!! Me meo!!! jajajajaja, 20/09/2017 - 17:16

Huelga ??? Para hacer huelga primero hay que trabajar. jajajaja....Toda ese rebaño de gandules que acuden como moscones a cualquier hora, en cualquier parte a cualquier convocatoria de los separatas..Donde trabajan ????