Publicitat
Societat · 14 d'Abril de 2011. 20:39h.

Tallen la Ronda Litoral

Personal sanitari talla aquesta via a l'alçada del Port Vell

Tallen la Ronda Litoral

Imatge de les retencions des d'una de les càmeres de trànsit de l'Ajuntament

Les retallades a la sanitat pública continuen generant mobilitzacions en contra. Professionals sanitaris han tallat la Ronda Litoral de Barcelona, fet que provoca retencions de més de dos quilòmetres.

Aquesta via està tallada a la zona port i està portant problemes al conductors, igual que va passar aquest dimecres amb concentracions tant a la Ronda Litoral, com a la Ronda de Dalt, el carrer Urgell o la Diagonal.

Publicitat
Publicitat

10 Comentaris

Publicitat
#2 Montse, Barcelona, 15/04/2011 - 08:50

No és meu, però s'ho val:

"La casta hiperprivilegiada dels funcionaris no estan disposats a cedir ni un mil·límetre dels seus privilegis. Mentre, un 20% dels que els mantenen amb els seus impostos son a l'atur. "

#2.1 Gemma, girona, 15/04/2011 - 09:25

Montse, reina, la immensa majoria dels funcionaris que formem part d'aquesta casta hiperprivilegiada, som mileuristes i aviat farà un any que ens han retallat aquest immens sou. Una mica de seny quan parli i generalitzi, senyora.

#2.2 Montse, Barcelona, 15/04/2011 - 09:51

Doncs miri, Gemma, jo no tinc la sort de ser mileurista, perquè estic aturada i sense prestació.
Per això estic aquí i no treballant.
I si vostè és mileurista, que fa a tres quarts de deu del matí connectada a internet?

#2.3 Ton, Sabadell, 15/04/2011 - 10:07

Pam!

#2.4 Gemma, girona, 15/04/2011 - 10:48

I tant, pim pam pum. Doncs mireu, avui, i pocs dies més, decideixo cobrar-me el meu 5% en temps. I jo no tinc la culpa que estigui aturada, com bé comprendrà.

#2.5 Maria, Bcn, 15/04/2011 - 14:19

MIri Gemma per poder parlar de les coses primer s'ha de certificar un del que diu. Vostè y tothom sou usuaris, no pensi que només ens retallen a nosaltres, y també dir per la seva informació que sanitat no es només pública també estem els concertats, XHUP.

#1 albert P., Barcelona, 14/04/2011 - 20:48

Com sempre, en aquestes manifestacions i amb aquests segrestos a la resta de ciutadans paguem justos per pecadors i avui milers de persones hauran arribat tard a la feina, a recollir els nens a l'escola, al metge i a on sigui.....aixo clar als sindicats els importa un pitu.

#1.1 RAHISA, Tarragona, 15/04/2011 - 00:44

Tu deus tindre una mutua oi??
Els que es manifestan aquets dias ho fan per tots y sobre tot perque els usuaris de la sanitat publica continuin tenit una sanitad digna!

#1.2 Fortunato Cocron, Barcelona, 15/04/2011 - 08:30

Més val arribar tard a la feina i fins i tot que t'acomiadin que perdre un ésser estimat per fer negoci les mútues privades a costa de tothom. Justícia és un concepte del qual es parla molt però que n'hi ha molt poca.

#1.3 Albert, Barcelona, 16/04/2011 - 15:27

No fem demagogia barata.....per fer ajustaments a la salut publica (800 milions d'euros de deficit anual) la gent no començara a morir-se pels carrers sense atencio medica.....no podem deixar-nos enganyar tant per sindicats i partits politics, per l'amor de deu...siguem mes sensats...