Publicitat
Societat · 9 de Febrer de 2012. 19:19h.

També hi ha Mossos bons

Agents qüestionen que els sindicats facin servir el català com a "moneda de canvi"

També hi ha Mossos bons

Una agent portant una estelada durant la manifestació

La decisió per part d'alguns sindicats dels Mossos d'Esquadra de deixar d'emprar el català per pressionar el Govern ha molestat alguns sectors dels cos de la policia. Sectors dels Mossos han explicat a e-notícies que "en el seu moment certs sindicats van fer mal en utilitzar el català com a moneda de canvi per reivindicar drets socials".

Aquest fet va provocar "malestar, perquè som catalans. Els Mossos d'Esquadra són un cos civil que està al servei del ciutadà i del poble català", han explicat agents de la policia catalana que han participat aquest dijous a la manifestació de Barcelona, portant fins i tot banderes estelades.

"Molts dels mossos tenim les idees molt clares i estem arrelats al país", han argumentat per explicar la presència d'estelades. "Servim Catalunya i som gent de casa", han afegit.

Publicitat
Publicitat

33 Comentaris

Publicitat
#24 INDEPENDÈNCIA JA!, GIRONA, 13/02/2012 - 19:44

Ja era hora que algun mosso reivindiqués l'estat català i defensés l'idioma!!!!! FORÇA A CATALUNYA i gràcies

#23 Eduardo González Palomar , Manlleu (Barcelona), 10/02/2012 - 11:24

¡Cáspita, ya tenía constancia de que el grado de fanatismo con el que se abrazan unos distintivos ?identitarios? trocaba en más nacionalistas a los individuos, pero desconocía que en Catalunya existiese código lingüístico o bandera que hiciese mejores a las personas!

#22 jkk, vic, 10/02/2012 - 11:01

y los que hablan castellano no son gente de casa? y los que hablan castellano no son buenos? esto no es pedagogia del odio hacia los castellanoparlentes que son la mayoria en cataluña?

#22.1 Gerard, Barna, 12/02/2012 - 11:47

Els que utilitzen la llengua com a moneda de canvi en la negociació i en contra dels ciutadans, no. No són gent fiable.

#21 ccc, bcn, 10/02/2012 - 10:37

Mossos bons i dolents segons les seves idees? Arrelament al país segons les seves idees? Servir a Catalunya segons les seves idees? Només s'és gent de casa segons les seves idees?Pensava que els mossos no eren comisaris polítics

#20 Aquimateix , Girona, 10/02/2012 - 07:42

Sempre ha passat que el que fa un mosso la gent es pensa que ho fan tots. Ningú ha fet tard, perquè molts no han decidit MAI parlar Castellà, ni Mai se'ls hi ha passat pel cap cantar el viva españa.
Dins de Mossos hi ha molt més independentisme del que us creieu tots.
Visca la terra lliure!

#20.1 INDEPENDÈNCIA, Girona, 13/02/2012 - 19:13

ei hem fet un grup de mossos per la independència... ja saps! LLIBERTAT PER CATALUNYA