Publicitat
Societat · 27 de Juny de 2012. 15:42h.

Tanca una botiga de Salt perquè hi ha massa immigració

La propietària al·lega que "no m'agrada sentir-me forastera a casa meva"

Tanca una botiga de Salt perquè hi ha massa immigració

Imatge de la botiga

La impremta Trobat, situada al carrer Major número 226 de Salt (Gironès) ha decidit traslladar-se a Sant Feliu de Guíxols atès que "no m'agrada sentir-me forastera a casa meva". Els propietaris expliquen, en uns rètols informatius situats a l'aparador, que "Salt és i serà sempre un gran poble perquè la gent és collonuda, però…".

I a continuació explica les causes que l'han portat a marxar del poble. "No m'agrada la política que ha convertit zones de Salt en un ghetto". "No m'agrada que els meus impostos serveixin per fer obres faraòniques", s'indica, a més de deixar clar que tampoc "no m'agrada que només se'n recordin de mi quan he de pagar o votar".

"No m'agrada sentir-me forastera a casa meva"; "no m'agrada que fomentin les grans superfícies i aniquilin el comerç del barri" o "no m'agrada veure com el meu poble es va deteriorant", son altres motius que dóna la propietària.

Cartells

Publicitat
Publicitat

23 Comentaris

Publicitat
#15 fart, girona, 29/06/2012 - 10:03

El segon problema es que els hi paguem tot ,mejadors escolars,educacio,sanitat etc. Per exemple les colonies que organitza l ájuntament de girona aquest estiu,per els colegis que hi ha molta inmigracio costen 30 o 40 euros ,per a la gent autotona cap a 200 euros. EXPULSIO DE TOTA AQUESTA GENT

#14 Fart, girona, 29/06/2012 - 10:00

El primer problema es continuar votant a tota aquesta gent,no hiha cap partit que faci res per arreglar el problema de la inmigracio. I els de PXC son pocs i no poden fer gaire res.

#13 yepa, yepa, salt, 28/06/2012 - 17:46

De Salt en marxa qui pot, gent normal i botiguers. El poble está trinxat del tot i ja no hi ha futur per la gent que vól viure en pau. I tot gracies en part a uns politics que només han mirat el seu benestar personal i economic i han venut al poble. Si et quedes o et roben, o et violen o et maten.

#12 mitú, Salt, 28/06/2012 - 15:39

Però a Salt no hi són els de Plataforma per Catalunya ??? I com es que permeten que aixó passi ??? No són tan valents ???
"Primer els de casa" deien, dons mira, primers si que serán, però en marxar.

#12.1 manelic, salt, 28/06/2012 - 17:42

Si que ho son de valents, però de boca. Després fan aigües per totes bandes. Mireu, en campanya fins i tot ens varen estar a punt d'agredir mentrés enganxavem cartells i molt de dir aixó de "primer els de casa" i després els veus fen cervesses amb els moros.

#12.2 jo m'en ric, salt, 28/06/2012 - 17:49

Plataforma per Catalunya ???? Ja, ja, ja, ja, ja, ni hi son ni se'ls espera. Només saben lladrar i prou. I de valents, rés de rés. Però si han acabat a garrotades entre ells.

#11 Cigronet, SFG, 28/06/2012 - 09:55

Tot és començar. Us ho diré amb un refrany català: De fora vingueren, i de casa ens tragueren". Agafeu-vos-ho com vulgueu, però aquest refrany és vàlid per als immigrants peninsulars com islàmics, subsaharians, sud-americans, albanesos i romanesos, etc. etcx.