Publicitat
Societat · 27 de Juny de 2012. 15:42h.

Tanca una botiga de Salt perquè hi ha massa immigració

La propietària al·lega que "no m'agrada sentir-me forastera a casa meva"

La impremta Trobat, situada al carrer Major número 226 de Salt (Gironès) ha decidit traslladar-se a Sant Feliu de Guíxols atès que "no m'agrada sentir-me forastera a casa meva". Els propietaris expliquen, en uns rètols informatius situats a l'aparador, que "Salt és i serà sempre un gran poble perquè la gent és collonuda, però…".

I a continuació explica les causes que l'han portat a marxar del poble. "No m'agrada la política que ha convertit zones de Salt en un ghetto". "No m'agrada que els meus impostos serveixin per fer obres faraòniques", s'indica, a més de deixar clar que tampoc "no m'agrada que només se'n recordin de mi quan he de pagar o votar".

"No m'agrada sentir-me forastera a casa meva"; "no m'agrada que fomentin les grans superfícies i aniquilin el comerç del barri" o "no m'agrada veure com el meu poble es va deteriorant", son altres motius que dóna la propietària.

Imatge de la botiga

Cartells

Publicitat

23 Comentaris

Publicitat
#15 fart, girona, 29/06/2012 - 10:03

El segon problema es que els hi paguem tot ,mejadors escolars,educacio,sanitat etc. Per exemple les colonies que organitza l ájuntament de girona aquest estiu,per els colegis que hi ha molta inmigracio costen 30 o 40 euros ,per a la gent autotona cap a 200 euros. EXPULSIO DE TOTA AQUESTA GENT

#14 Fart, girona, 29/06/2012 - 10:00

El primer problema es continuar votant a tota aquesta gent,no hiha cap partit que faci res per arreglar el problema de la inmigracio. I els de PXC son pocs i no poden fer gaire res.

#13 yepa, yepa, salt, 28/06/2012 - 17:46

De Salt en marxa qui pot, gent normal i botiguers. El poble está trinxat del tot i ja no hi ha futur per la gent que vól viure en pau. I tot gracies en part a uns politics que només han mirat el seu benestar personal i economic i han venut al poble. Si et quedes o et roben, o et violen o et maten.

#12 mitú, Salt, 28/06/2012 - 15:39

Però a Salt no hi són els de Plataforma per Catalunya ??? I com es que permeten que aixó passi ??? No són tan valents ???
"Primer els de casa" deien, dons mira, primers si que serán, però en marxar.

#12.1 manelic, salt, 28/06/2012 - 17:42

Si que ho son de valents, però de boca. Després fan aigües per totes bandes. Mireu, en campanya fins i tot ens varen estar a punt d'agredir mentrés enganxavem cartells i molt de dir aixó de "primer els de casa" i després els veus fen cervesses amb els moros.

#12.2 jo m'en ric, salt, 28/06/2012 - 17:49

Plataforma per Catalunya ???? Ja, ja, ja, ja, ja, ni hi son ni se'ls espera. Només saben lladrar i prou. I de valents, rés de rés. Però si han acabat a garrotades entre ells.

#11 Cigronet, SFG, 28/06/2012 - 09:55

Tot és començar. Us ho diré amb un refrany català: De fora vingueren, i de casa ens tragueren". Agafeu-vos-ho com vulgueu, però aquest refrany és vàlid per als immigrants peninsulars com islàmics, subsaharians, sud-americans, albanesos i romanesos, etc. etcx.