Publicitat
Societat · 21 de Gener de 2019. 13:12h.

Taxistes desborden la Guàrdia Civil al Port

Un agent ferit després de moments de tensió

Els taxistes han desbordat la Guàrdia Civil al Port de Barcelona en el quart dia de vaga del sector, que tallat la Ronda Litoral i ha intentat arribar al Parlament, però els Mossos d'Esquadra els hi ha impedit l'accés al Parc de la Ciutadella.

Sis unitats de la Guàrdia Civil han fet un cordó per barrar el pas als manifestants, amb l'ajuda de la policia portuària. Poc després els concentrats han trencat el cordó policial i s'han enfrontat als agents.

En l'enfrontament amb el cordó policial per entrar al recinte portuari, ha resultat ferit un agent de la Guàrdia Civil. Seguint les indicacions del portaveu d'Élite Taxi, Alberto Álvarez, els taxistes han marxat del Port i ara van en direcció al Paral·lel. 

Publicitat
Publicitat

13 Comentaris

Publicitat
#6 agarraos de lo que os viene, Barcelona, 21/01/2019 - 16:43

Boicot total al taxi !!!!!!!!!

#6.1 Soloesmiopinion, Tabarnia, 21/01/2019 - 17:49

Yo hace tiempo que uso Cabify. Nada que ver con un taxi ni de lejos en calidad de servicio, limpieza y educación.

#6.2 Jordi BR, L'H, 22/01/2019 - 10:25

Totalmente deacuerdo, es intolerable su actuación que no es por sus derechos, sino para eliminar la competencia

#5 Sargento Chistorra, Estremera, 21/01/2019 - 16:39

Apreteu, i feu bé d'apretar. Apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu, apreteu........

#4 Pepe, Barcelóna, 21/01/2019 - 14:19

Al jutgat núm 13 por rebelión i seducción. Automàticament todos detencions para demostrar que las detencions por cortas las vies les AVE en Gerona no duero política i la llei es igual para todos o son como los Mossos

#4.1 Jordi, Altea, 21/01/2019 - 16:27

Si si... lo mismito luchar por un trabajo digno, que intentar secesionar una parte del país. Si es que no os enteráis, o no queréis enteraros. Así os va...

#4.2 Soloesmiopinion, Tabarnia, 21/01/2019 - 17:51

No sabía que la "seducción" fuese delito, aunque tal y como está la ley VIOGEN, poco nos falta

#4.3 Jordi BR, L'H, 22/01/2019 - 10:27

LA verdad es que el toque de seducción de Pepe ha sido genial.

Jordi de Altea, destrozar un vehículo de la competencia es defender tu puesto dignamente?? Destrozar un coche debe ser penado de la misma forma, sin importar quien lo haga y porque lo haga; es el mismo delito

#3 FRAN BCN, BCN, 21/01/2019 - 14:13

Hi ha hagut detinguts? són desordres piblics oi? No clar no.són indepes.....

#3.1 Soloesmiopinion, Tabarnia, 21/01/2019 - 17:53

Que yo sepa no han derogado ninguna ley ni han declarado una república, ni han retenido ninguna secretaria judicial. A pesar de eso, si han habido algunos detenidos, pocos para mi forma de ver porque Torra y Colau no quieren tomar decisiones que afecten a su ganado.

#3.2 josep Maria , Barcelona, 21/01/2019 - 20:29

Això no és lluitar per un treball digne de forma pacífica si no a pedadras .és un conte de la ronda de manera tumultuaria
Onze està la fiscalia que no va a por ellos

#2 Luis, Barcelona , 21/01/2019 - 14:11

A la vista de los hechos, hasta que punto no estaría permitido sacar las armas como elemento disuasorio? No tengo ni idea de lo que el reglamento dice en estos casos.