Publicitat
Societat · 29 de Març de 2012. 10:53h.

Tensió al Corte Inglés

Els Mossos custodien les entrades del centre comercial

Els Mossos d'Esquadra estan custodiant les principals entrades d'El Corte Inglés de la plaça de Catalunya on s'han concentrat piquets dels sindicats per evitar que aixequessin les persianes.

Durant l'aixecada s'han sentit crits "d'esquirol", "vaga general" i s'han viscut moments de tensió però la policia no ha hagut d'intervenir. 

Així mateix, a primera hora del matí, els piquets han impedit que els treballadors del centre comercial entressin als seus llocs de treball. Finalment, alguns han accedit a l'interior per l'entrada del parquing mentre d'altres han aprofitat els moments que les portes no estaven vigilades pels piquets per entrar.

Publicitat
Publicitat

21 Comentaris

Publicitat
#17 josep maria, barcelona, 29/03/2012 - 15:59

per LOLA aquesta és una de les cadenes que, pressuptament, ha pressionats els seus treballadors/es per què avui no fessin vaga però clar això és legal no?
Una altre és el principal grup d'alimentació de l'estat ESpanyol no està la seva seu central a Catalunya, però allà també és parla català

#16 LOLA, BARCELONA, 29/03/2012 - 13:04

Jo em manifestaria afavor dels drets d'opinió i decisió de la gent, sense tenir que forçar-la a treballar o a no fer-ho per una vaga que ni tant sols representa els interessos generals, sino els d'uns sindicats corruptes subvencionats pel govern...

#15 Trinity, BCN, 29/03/2012 - 12:58

Tensió? Els piquets només aplaudeixen als quatre clients que surten i hi han sis furgos de seguretat privada pagada per tots (mossos) defensant la fortalesa comercial dels franquistes

#15.1 Albert, Barcelona, 29/03/2012 - 13:15

Tu només has estat a Passeig de gràcia i Plaça Catalunya no???

#14 Pere, BCN, 29/03/2012 - 12:57

El problema d'aquesta esquerra és que encara és hora deixin de justificar la solidaridad imposada mentre ells es paguen allà la seva cacicada. Parlem com sempre d'una esquerra que pensa en ESP i encara no coneixes el mon treballador CAT de petita i mitjana empresa que fa mans i manigues per viure.

#13 Almogàver , La Sagrera, 29/03/2012 - 12:55

Com Unamuno que va dir-just és que Espanya perdi Catalunya que arribarà a separar-se del tot del Regne d?Espanya i constituir-se en estat absolutament independent-Quan va visitar el Passeig de Gràcia deia:-Déu meu, quantes coses hi ha que no necessito- Jo al Corte Ingles només entro per a pixar.

#13.1 Albert, Barcelona, 29/03/2012 - 13:16

Podries dir on es casa teva, així quan hi passi m'hi pixare a gust. Faixista!

#13.2 Almogàver , La Sagrera , 29/03/2012 - 17:02

Albert, només els nazis i els feixistes amenacen com ho fas tu, o potser escrius sota efectes narcotics.