Publicitat
Societat · 11 de Febrer de 2018. 15:32h.

Tensió entre independentistes i espanyolistes a Plaça Catalunya

Un home provoca als defensors d'Espanya i aquests responen al crit de "rates fora"

La tensió a la Plaça Catalunya, on hi ha simultàniament dues acampades: una per la llibertat dels "presos polítics" i una altra per la unitat d'Espanya, va en augment. Un esperpèntic espectacle ha tingut lloc a les 12.40 del matí de diumenge quan home d'edat avançada amb diferents estelades s'ha apropat al grup d'espanyolistes que ha acampat a la mateixa plaça al crit de "l'única merda que hi ha a Catalunya és la bandera d'Espanya". Aquesta acció ha estat recriminada pels defensors de Tabàrnia, que han replicat amb crits de: "nazis zombis", "rates fora" i "desperteu del vostre somni". A més, una dona amb una bandera espanyola ha ballat davant de l'individu mentre cantava la cançó "Que viva España", de Manolo Escobar.

L'individu que portava estelades també ha cridat "Visca Catalunya lliure!", "Visca la República Catalana", "a la merda Rajoy" i "Visca Puigdemont i els santíssims collons de son pare". Finalment, un grup de persones s'han emportat a l'home de la zona. 

Minuts abans, un altre incident ha tingut lloc quan una dona espanyolista s'ha apropat a l'acampada independentista amb diferents paraigües amb la bandera espanyola, una taula amb la bandera de Tabàrnia, i una mica de menjar. En aquell moment ha sigut requerida per l'organització perquè marxes diferents cops i, tot i que no volia, finalment els Mossos d'Esquadra l'han identificat i algunes persones del seu entorn l'han fet marxar i ha tornat amb col·lectiu partidari de la unitat d'Espanya i de la creació de la comunitat autònoma de Tabàrnia.

Publicitat

33 Comentaris

Publicitat
#20 Tirant, Bcn, 12/02/2018 - 21:35

Qué raro que provoquen ... si son los mas pacíficos y civilizados ...

#19 carn d'olla, BCN, 12/02/2018 - 13:47

Per què no madureu tots (de qualsevol bàndol) d'una vegada i us aneu a passejar al bosc o prendre un vermut?
Recordeu allò de 'el patriotisme és l'últim refugi dels canalles'.

#18 xavi, sant andreu de la barca, 12/02/2018 - 10:24

jajajjajajjajajjaja !!! aquests de tarbarnia son tabarnicolas!! on no hi ha no i raja!! visca catalunya lliure de incultura i de represio!! fora barderas de paisos oprasors

#18.1 Niceto, Alcañiz, 12/02/2018 - 15:17

Dins de Catalunya, Ruralia ens roba als de Tabarnia; fora opressors i vividors a costa d'Tabarnia. Visca Tabarnia lliure !!!!!!!!!

#17 Jaime vizern lopez, Sant fruitos de bages, 11/02/2018 - 23:29

Hola soy jaime presidente de democracia unidad española los convocantes y organizadores de la acampada de este fin de semana, la mujer españolista que se ha puesto en la parte indeoendentista no era en absoluto parte de nuestro colectivo, asi se lo hemos hecho saber a mosos y asi lo han podido comprobar los de la parte independentista

#17.1 Alejandro, Barcelona, 12/02/2018 - 11:05

¡Y? Acaso ha hecho algo mal la Sra? Simplemente se ha paseado bailando con su bandera, lo mismo que los otros. No sabía yo que por la Plaza de Catal. no puede pasar la gente cuando y cómo le dé la gana, ya sea vestida de pubilla, de manola o de lagarterana. Así es que Jaime, tu explicación está de más.

#16 Tabarnia is not Catalunya, Osetia del sur, 11/02/2018 - 23:03

Haber si empezamos a dejarnos de chorradas,ni españolistas ni unionistas ni chorradas x el estilo,si el friki de la estelares es un independentista la otra la podéis llamar constitucionalista pero no españolista...deje de de chorradas retóricas E S P A Ñ O L A

#16.1 Oriol c, Terrassa, 12/02/2018 - 07:57

Los constitucionalistas son los que se saltan la constitucion para aprobar y aplicar una amnistia fiscal inconstitucional?

#16.2 Jesús, Murcia, 12/02/2018 - 10:38

A ver, alguien quiere la unidad de España es unionista. Y si es catalán y español, pero le da igual la opinión mayoritaria del resto de los catalenes, y está de acuerdo con que sus conciudadanos no puedan votar... entonces está más cerca de un palenciano que de un catalán, entonces es más español que catalán, y entonces es españolista.

#16.3 xavi, sant andreu de la barca, 12/02/2018 - 10:45

españolistas unionistas y fachas!! te los has dejado lo ultimo compañeeo por mucho q os fastidie! primero matavais por la biblia y ahora lk haceis por la constitucion!! no avaazais !! por eso nos querwmos saber nada de este pais opresor

#16.4 Uno que os lee, Al sur de Cataluña, 12/02/2018 - 11:28

#16.2

D. Jesús, habla Ud. de la opinión mayoritaria pero ¿sobre qué? Sobre la independencia siguen siendo minoría, y sobre la gobernanza de la CA existen variadas posiciones, razón por la cual Podemos, tenga o no indepres dentro, no se alineó con los derechistas indepres ni con el 155. Ud. debería saber eso siendo votante de Podemos, como creo.