Societat · 2 de Juliol de 2013. 21:16h.

Titot va comparar la cultura catalana amb un Exèrcit

"Tenim un Exèrcit des de fa 300 anys que ens defensa com a poble"

El cantant de Brams, Francesc Ribera Titot, va comparar la cultura catalana amb un Exèrcit durant el Concert per la Llibertat.

"La nostra nació és la de Ramon Llull, la d'Ausiàs March, i va de Fraga a Maó i de Salses a Guardamar. I tenim un Exèrcit, un Exèrcit que fa 300 anys que ens defensa i gràcies a ell no hem estat destruïts com a poble", va remarcar.

Segons Titot, "aquest Exèrcit es diu cultura i els nostres soldats són mestres, actors, escriptors, científics, investigadors, i els milers de milicians voluntaris de la cultura popular de cada poble i cada barri".

El músic va explicar dues anècdotes amb ciutadans del País Valencià i Mallorca que li reclamaven que "no ens exclogueu del nostre somni" i "si podeu fer un estat, feu-lo, però feu-lo ample i llarg i deixeu les portes obertes". "La llibertat no serà completa si no és lliure la nació completa", va reblar.


Tito, en un moment del concert. (Foto: TV3)
Publicitat
Publicitat

48 Comentaris

Publicitat
#25 BEJOTA, bcn, 05/07/2013 - 21:28

Ribera: Llull i Auxias M. no són catalans.Qué s'empatolla vostè ?

#24 Celia Vilacalçots, Sant Pere de Riudebitlles, 03/07/2013 - 20:23

Ya no hay hombres como el Titote este.



Afortunadamente.

#23 Pere, Qualsevol, 03/07/2013 - 18:41

Si tots els exèrcits fossin com el que explica en Titot de guerres ben poques. El coneixement per sobre la violència, sempre!

#22 El azote de los necios, Barcelona, España, 03/07/2013 - 15:31

Precisamente en los últimos 3 siglos Cataluña renació de su decadencia, porque los borbones les permitieron comerciar con América, con status de españoles, de hay nació la burguesía y la posterior industrialización... Titot , eres un renegado desagradecido y se te ha subido la grasa a la cabeza.

#22.1 enrique, galiza, 17/10/2014 - 12:01

Hay que repasar la HISTORIA!!!! antes de abrir la boca.
La Corona de Aragón fue excluida del "descubrimiento y conquista" de América.
Repasa los Almogávares y Mediterráneo / Corona de Aragón.
El insulto en si mismo, descalifica a quien lo emplea. Ya decía ALGUIEN: "por sus palabras los conoceréis"

#21 Chivato, Huesca, 03/07/2013 - 11:47

Hagan el favor de dejarnos en paz a los aragoneses.¿Luego se quejan de falta de respeto, cómo creen que nos sentimos ante su imperialismo catalanista?.

#21.1 lol, cat, 03/07/2013 - 14:48

Et falta un bull, company

#21.2 RanDA, Girona, 03/07/2013 - 16:32

Tu et dius d'Aragó perquè has apuntat Huesca en el camp "ciutat", oi?

però, la IP et delata ....