Publicitat
Societat · 29 d'Agost de 2022. 16:48h.

Tolerància de Colau amb els okupes

El calvari de viure al costat de can Vies

Tolerància de Colau amb els okupes

Els veïns de Can Vies han mostrat el seu malestar per la quantitat de festes que se celebren a la coneguda casa okupa i que deriven en actes incívics. Can Vies fa 25 anys que està ocupada. L'anterior govern de Xavier Tras va ordenar el desallotjament i enderrocament en compliment de sentència judicial.



Això va provocar una setmana de disturbis de carrer fins que finalment Trias va cedir i va paralitzar el desallotjament. Durant aquest temps s'han dut a terme festes de manera habitual, com la celebrada la matinada passada i que va tornar a aixecar les queixes veïnals.

Davant això, la candidata de Valents a l'alcaldia de Barcelona, Eva Parera, ha anunciat que exigirà responsabilitats a Colau i el PSC per fer fora els antiavalots de la Guàrdia Urbana de les festes de Sants.

“Sense control, ni llicència, ni seguretat, molestant els veïns de Sants. Xavier Trias i Ada Colau en són els responsables. Si governem, Can Vies serà enderrocat”, ha remarcat.

De la mateixa manera ha advertit que Can Vies "és un edifici en ruïnes, que comporta un perill de seguretat" i ha lamentat que "s'hi celebren festes il·legals. En el cas de produir-se algun incident, qui assumirà la responsabilitat?".

Publicitat
Publicitat

26 Comentaris

Publicitat
#13 Capit@n España, Purgandus populus!!, 30/08/2022 - 13:35

Ens volen aixafaaaaaaaaar !!!! La mafia perroflautica esta relacionada con la especulacion inmobiliaria. Cuando quieren vaciar una propiedad con vecino reticente a irse, los utilizan a ellos para que vendan y se vayan. Por eso nadie los va a tocar.

#12 electra, Barcelona, 30/08/2022 - 13:35

No soc ni he estat mai independentista però, llegin els comentaris d'aquest digital em feu pensar que pot ser si al final ens en farem. SOU MOLT I MOLT DE DRETES; NI UN BRI DE DEMOCRÂCIA.......

#12.1 Llu-Lluís, Deixa-ho, 30/08/2022 - 15:47

En Llu-lluìs te llangardaixos
que se li amaguen als calaixos
per aixo quan fa viaixos
s'emprenya molt amb els bastaixos

#12.2 Llu-Lluís, Deixa-ho, 30/08/2022 - 17:56

Llullullullu-Lluís, Llullullullu-Lluïsot.Mira que ets desgraciadot i sempre sempre sempre te n'enfots !!!

#12.3 Martín, Villadecaballos, 31/08/2022 - 09:08

#12

Democracia es respetar los derechos de los otros, un concepto desconocido por la fauna laziprogre a la que por lo visto perteneces.

#11 Flanagan, Tabarnia City, 30/08/2022 - 09:51

Als veins de can vies..,a Collboni me lo dejan tranquilo,no me lo estresen que lleva casi cuatro años en modo meimportaunpitotodo mientras siga cobrando.

#11.1 Sandokana, Santa Coloma de Gramenet, 30/08/2022 - 12:37

Lógico, lo de Collboni más que un el suyo.

#10 Martín, Villadecaballos, 30/08/2022 - 09:04

Teniendo un okupa en la Moncloa, ¿qué se puede esperar de todo lo demás?
Ahora a disfrutar de lo votado.

#9 Cal ma dura, neteja., Púrria city, 30/08/2022 - 07:59

Púrria de gent, de lo pitjor, amb arracades a les orelles i el nas, tatuatges, pentinats hippies o punkies, sempre emporrats, drogats i borratxos. Okupant a tot arreu cases de gent honrada, productiva i que paga impostos. Cal ma dura i fer neteja.

#9.1 Nombre de César Tengo , El Prat de Llobregat, 30/08/2022 - 09:09

Quizá si es que l'Ajuntament tiene estudios sobre quien vota a que partido, interesa el estado que Ud. describe a partir de "sempre".
¿Tocan los extremos en según que o tocan todos en el tema de la formación, universitaria y no universitaria? Que salgan mal formados, que no se organizen, que no sean críticos.
Incluso que digan: coño está oli

#9.2 Nombre de César Tengo , El Prat de Llobregat, 30/08/2022 - 09:10

megra está viva (confundiendo oliva con una cucaracha).
Y lo peor que no sepan a quien recurrir ni como hacerlo.
Mal futuro por no decir no futuro el que nos aguarda. Unir esto a aquella parte de la juventud que NO quiere trabajar, ni estudiar, o si no le pagan tanto. Nini trabajatutia.