Publicitat
Societat · 11 de Juny de 2013. 19:52h.

'Top manta' s'encaren amb la Guàrdia Urbana a la Barceloneta

Els venedors ambulants fugen amb l'arribada de més efectius policials

'Top manta' s'encaren amb la Guàrdia Urbana a la Barceloneta

Una imatge de l'incident

Venedors ambulants del top manta s'han encarat amb agents de la Guàrdia Urbana de Barcelona al barri de la Barceloneta a primera hora d'aquesta tarda.

Quan els subsaharians han vist els policies han sortit corrent. Un d'ells ha volgut escapolir-se per la calçada on ha estat tocat per una moto, segons fonts oficials. Un vehicle del Servei d'Emergències Mèdiques (SEM) l'ha atès al mateix lloc dels fets per ferides lleus.

A la mateixa zona, s'han concentrat un grup nombrós de top manta que s'han encarat amb la Guàrdia Urbana. L'arribada d'efectius de la policia administrativa i de seguretat ha provocat que acabessin marxant, sense que s'hagi fet cap detenció ni cap altra persona hagi resultat ferida, segons les mateixes fonts.

Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#10 MARTÍN, jose-martin-vera@hotmail.com, 02/07/2013 - 19:14

Los manteros ha sido culpa de todos un poco, siempre pensando en ver si pueden vender algo para poder comer,y poder enviar algún dinero a su familia pero se nos ha ido de la mano y ellos lo saben que la GUB no puede hacer gran cosa por solucionar este grande problema.Un saludo a los chavaletes GUB

#9 Pepito, CorrupLAND, 12/06/2013 - 11:49

A ver como lo digo para no herir susceptibilidades, esta gente no solo no se integra, sino que tienden a importar costumbres de sus países y allí funcionan a medio de palos, machetazos o tiros. Osea que la guarda urbana y demás sociedad en general ya podemos ir cambiando el chip.

#8 amarileta, bcn, 12/06/2013 - 10:38

Quants cops he vist perseguir aquesta pobre gent, i a pocs metres els trileros jugant, els carteristes treballant... Així ho vaig denunciar un cop a una parella de la GU a La Rambla, que feia plegar un gaitero. Un dels dos es va encarar amb mi dient que "Ya salió el chulito de turno..."

#8.1 gsr 750, barcelona, 12/06/2013 - 11:24

El chulito de turno no se. . Pero yo te llamaría el abogadillo de los pobres.. Pero tu quien eres para decirle a la urbana a que se tienen que dedicar o no? Esque ellos se meten en tu trabajo? si tanto te gusta mandar.. haber hecho oposiciones y ascendido.

#7 Enolagay, Ítaca, 12/06/2013 - 10:05

Si la policia los detiene y los manteros se revuelven contra ellos, la gente grita Pobrecitos!! si no hacen daño a nadie!! polis violentos!!
Si cuando huyen de la policia tiran a gente al suelo o causan un accidente: Deportación!! Vergüenza!!!

Lógica del ser humano aborregado...

#6 Tomppa, Sabadell, 12/06/2013 - 06:37

Barcelona fa molta fàstic. Em sembla bé que la gent vol guanyar la vida però robar vida dels bars i botigues que guanya vida pagant lloguers i imposts etc. no es correcte. Sistema no pot funcionar sense que la gent paga imposts ... no es pot ajudar que es pot vendre productes autentics al carrer ?

#6.1 pepe, andorra, 12/06/2013 - 12:29

mi pensar q tu traductor no ser bueno, mi saludar amigo tomppa remojado y ofrecer pipa de la paz.