Publicitat
Societat · 24 de Juliol de 2013. 16:27h.

Torna el 'papers per a tothom'

Els senegalesos desallotjats es tanquen en una església del Poblenou

Torna el 'papers per a tothom'

Els senegalesos a l'església

Gairebé un centenar dels immigrants -en gran part senegalesos- que han estat desallotjats aquest dimecres s'han tancat a l'església Sant Bernat Calvo del barri del Poblenou de Barcelona.

Després de manifestar-se pels carrers del barri han decidit tancar-se fins a finals de juliol. Prèviament han estat negociant la seva arribada amb el mossèn. Aquesta mesura és per pressionar l'Ajuntament perquè els ajudi a trobar un habitatge.

Els Mossos d'Esquadra han desallotjat el centenar de persones que encara romanien a la nau ocupada del Poblenou, tot l'acte judicial que fixa el seu desallotjament a partir d'aquest dimecres i fins dimecres de la setmana vinent.

El desallotjament s'ha produït de forma pacífica i, segons fonts municipals, "a totes les persones que estan sent desallotjades se'ls ofereix un allotjament". Un grup de gent que ha abandonat de manera pacífica la nau passeja pels voltants de l'edifici amb les maletes.

Imatge del desallotjament

Publicitat
Publicitat

39 Comentaris

Publicitat
#23 Non stop, Barnakistan, 26/07/2013 - 20:25

Papeles si... pero de deportación....

#22 LeonAnto, Barcelona, 25/07/2013 - 11:34

Espero que no dejen la Iglesia hecha unos zorros, como sucedió con la Catedral de Barcelona, hace unos años, por causa de otros emigrantes, la mayoría magrebíes.

#22.2 Joan , Barcelona, 26/07/2013 - 13:13

Ho has vist, Leonato, com els teus amics jueus han deixat l'Església de la Nativitat de Betlem, aquella on va néixer Jesucrist, rodejada pel Mur de la Vergonya Sionista de 5 metres d'alt i 800 quilòmetres de llarg?.

#21 PJ, BCN, 25/07/2013 - 08:32

Cal una normativa civil consensuada que marqui uns protocols d'actuació efectius en aquestos casos,i no deixar en mans de la providencia situacions com aquesta. Aquest es el problema, que ningú no sap que fer, i ningú en vol sapiguer.On son les ONG que sen van a l'altra punta del mon?

#20 Gongylus, Girona, 24/07/2013 - 21:44

Si us plau, reflexioneu una mica i pregunteu-vos què faríeu vosaltres si estiguéssiu al lloc d'aquest nois que viuen lluny dels seus països i familiars. Em sembla que a tots plegats ens cal una mica d'empatia, tan necessària per a la solidaritat.

#20.1 mar, barcelona, 25/07/2013 - 00:43

Doncs jo tornaria a casa, amb la meva família, al meu poble, desprès d'haver vist que aqui no soc feliç, i no tinc per viure. De fet, jo vaig viure una cosa semblant i vaig tornar i ara almenys estic acompanyada per la família, es millor que anar amb un carro ple de merda amunt i avall

#20.2 Esther, Barcelona, 25/07/2013 - 06:41

Pues nada majo a predicar con el ejemplo y llevate unos cuantos a tu casa y los mantienes tu, ah no que entonces la cosa ya no es igual verdad???venga ya que todo el mundo es muy generoso con el dinero
De los demas pero cuando toca rascarse el bolsillo ya no mola tanto ir de buenista.

#19 Faithless, Barelona, 24/07/2013 - 20:56

I jo em pregunto el mateix, per què no es tanquen en una mesquita? Aviam, una cosa són els que estaven treballant i tenien paper i que amb la crisi s'han quedat sense feina i una de ben diferent són els que aprofiten la situació. Aquest cap el seu país ja!

#19.1 Núria, Vallès Occidental, 24/07/2013 - 22:13

Perdona, Faithless, i perqupe no es tanquen en una sinagoga?... ah, no, calla, que les tenim totes rodejades per un Mur de Ciment de 5 metres d'alt i 800 quilòmetres de llarg,