Publicitat
Societat · 23 d'Octubre de 2012. 15:52h.

Torna l'Exèrcit de l'Aire

Veïns del Pallars Jussà denuncien que avions militars han sobrevolat la comarca "fent filigranes a baixa altura"

Torna l'Exèrcit de l'Aire

F-18 volant en formació. Foto: Ministeri de Defensa

Quatre avions de l'Exèrcit espanyol han sobrevolat aquest migdia la comarca del Pallars Jussà. Els avions s'han pogut veure a diverses poblacions com La Pobla de Segur, Senterada o Sarroca de Bellera, entre d'altres.

Veïns de les citades poblacions han assegurat a e-notícies que "han passat per aquí fent quatre filigranes". També han lamentat que "volaven baixet i se sentien bastant fort", poc abans de les 14:00 hores.

Testimonis també han fet broma sobre que "ningú no s'ha escapat. No hem vist ningú sortir pel Pirineu". I és que fa unes setmanes un diari digital assegurava que en veure avions militars "militants nacionalistes van fugir cap a França".

A principis d'octubre, també al migdia, dos avions F-18 van sobrevolar a baixa altura les comarques del Pallars Sobirà i el Ripollès. En aquella ocasió, després de fer-se pública la notícia, el Ministeri de Defensa va afirmar que el vol d'aquests avions no va ser "per provocar".

Publicitat
Publicitat

66 Comentaris

Publicitat
#35 saltenc catalanista, salt, 24/10/2012 - 22:26

He entrat al diari Alerta Digital i he vist que el seu director i la seva corresponsal saltenca s´ho están pasant molt bé fent comentaris ells mateixos. Espero que algún dia aquests mateixos avions serveixin per defensar-te a tú, saltenca.

#34 Leona Catalana, L'H, 24/10/2012 - 14:41

#5.4

Enric, Barcelona. 23/10/2012 - 17:35 (pàg. 6)
Per a mi. RESPOSTA: Quines empreses si estàn fugint de Catalunya? Espanya ja ho fa, aixó, per a tot l'Estat. Duplicitat fantàsiosa del "vull i no puc" a costa nostra. Treball aqui, a Catalunya, és el que cal.

#34.1 Enric, Barcelona, 24/10/2012 - 15:49

Si no en tens ni idea, per què comentes? Empreses catalanes que no venen aquí i han d´anar a vendre els productes a fora. Espanya no ho gaire amb les pimes, això.No parlis del que no saps. Si les empreses venen més a fora potser et contracten aquí a tu, pa llús!

#34.2 Leona Catalana, L'H, 24/10/2012 - 18:01

On és "aqui", Enric? Catalunya? i per què no tenen vendes? Potser perque els indepes ens roben i no podem comprar?
Fora bo que abans d'insultar et fessis entendre una mica perquè a banda d'això, escrius fatal, noi, tens una frase sense cap ni peus.

#34.3 Enric, Barcelona, 24/10/2012 - 20:08

#34.2


Mira noi/noia. M´he deixat un verb al teclejar. Vostè perdoni.
"Espanya no ho FA gaire amb les pimes, això"
He escoltat multitut de conferències per empreses on diuen "aquí"i "fora" i ningú no pregunta.
Amb aquest comentari dels "indepes que roben" ja es veu que et falta quelcom al cap

#34.4 Enric, Barcelona, 24/10/2012 - 20:10

Ah! Em fas 4-5 comentaris i jo 4-5 respostes. Ara ho entens? Una teva, una meva. Una teva, una meva. Benvingut/da!

#34.5 Leona Catalana, L'H, 24/10/2012 - 22:48

Aleshores, aquest "aquí" es refereix a Catalunya, per tant, torno a preguntar per què Catalunya no compra a empreses catalanes.
I suposo que totes aquestes conferències deuen haver estat en català, perque si no saps que 'leona' és femeni, vol dir que no saps el mès elemental de castellà...

#34.6 Enric, Barcelona, 25/10/2012 - 09:21

#34.5

1
Per la crisi? Perque la gent no té diners? No saps que el consum ha baixat molt a CAT, Espanya, Europa sud... Llegeixes els diaris? Osti estàs fatal.
2 - Amb els frikis que hi ha per aquí, jo com sé si ets home/dona? Posa el teu nom real... Ets Teresa la troll de PxC? Friki!!!

#34.7 Enric, Barcelona, 25/10/2012 - 09:22

Ull amb la Leona!!
http://periodicoprat.blogspo t.com.es/2011/05/entrevista-le ona-catalana-en-alerta.html

#34.8 Teresa Cosojuela-Leona Catalana, L'H, 25/10/2012 - 13:52

Ja no estic a la PxC, els vaig engegar a pastar fang en veure de què va l'assumpte. Són més del mateix, la mateixa "casta" que tant critiquen.
I tergiversen les llistes perque em segueixen comptant com a militant, a mi i a molts que em marxat. L'Anglada vol viure de la política, no servir al poble.

#34.9 Teresa Coscojuela-Leona Catalana, L'H, 25/10/2012 - 13:55

No sóc cap troll, tinc nom i cognom i dono la cara en fotos, no com tu, que et coneixen a casa teva a l'hora de dinar...

#33 Benet, Barcelona, 24/10/2012 - 09:46

Tranquils, això és que ens estan tornant el 20% dels avions que hem pagat.

#32 Libertad, ESPAÑA, 24/10/2012 - 06:44

El Ejército del Aire haciendo maniobras en territorio nacional, menudo notición, JAJAJA.
¡Viva España coño!

#31 cat51, cat, 23/10/2012 - 23:53

No passa res. S'estàn acomiadant de Catalunya perque d'aquí uns anyets ja no podràn venir sense permís.