Societat · 10 de Setembre de 2022. 21:51h.

Torxes per la Diada

Desfilades a diferents localitats de Catalunya

Torxes per la Diada

Les marxes de torxes per la independència la vigília de la Diada s'han començat a veure a diferents punts de Catalunya. A Barcelona, les primeres torxes enceses s'han vist al Fossar de les Moreres.

Els concentrats, que s'havien reunit inicialment a l'Arc de Triomf, s'han desplaçat posteriorment cap a Pla de Palau, on han cantat l'himne dels Segadors.

Altres poblacions on hi ha hagut aquesta marxa de torxes, que és l'acte que inicia els actes de la Diada, han estat Sant Cugat del Vallès, Sitges, Tàrrega, Girona, Granollers o Vilassar de Dalt.

Publicitat
Publicitat

42 Comentaris

Publicitat
#23 Streaker, Barcelona, 11/09/2022 - 14:30

Llama la atención la querencia y gusto de los indepes por las puestas en escena tan similares a las de los nazis en la Alemania de finales de los años 30 del s. XX

#22 Yomismo, Sevilla, 11/09/2022 - 13:35

Los lazis son la versión cutre de los nazis con sus desfiles con antorchas, pero los nazis al menos sabían vestir bien y desfilaban en orden y no lllevaban trapos estelados sino símbolos como los águilas de las legiones romanas o símbolos indoeuropeos como la esvástica.

#22.1 veritats com a punys, Girona, 11/09/2022 - 19:44

aaaaiiiii que tiempos aquellos eh?

#21 joe, Tarragona, 11/09/2022 - 13:21

No me los compareis con los Nazis hombre!,esto parece mas bien la santa compaña,una batida de setas nocturna,un entierro motero,el baile del fanalet,version 2.0,quiza pastores buscando al lobo.

#20 Tonino, BCN, 11/09/2022 - 12:44

Todo buen separata lleva un führercito dentro..

#19 veritats com a punys, Girona, 11/09/2022 - 11:06

Quatre torxes, un escàndol. Matar toros, art. Aquest es el nivell de Ñordoland. Visca Catalunya lliure!

#19.1 Uriol , el del faristol, Orioland, 11/09/2022 - 11:30

Nuremberg 1937.

#19.2 Tabarnés puro, Barcino, 11/09/2022 - 13:10

¿Toros como estos de Cardona? :
http://www.vadebraus.com/7-d ies-de-toros-a-la-festa-major- de-cardona/
L'últim baluard... de la tauromaquia a Catalunya
jajajajaja

#19.3 Decebut, bcn (tbn), 11/09/2022 - 13:14

Llamar "Ñordoland" a una parte de la población es deshumanizarla. Una táctica que conocían muy bien los nazis, que solían comparar a los judíos con ratas.

Veritats com punys.

#19.4 veritats com a punys, Girona, 11/09/2022 - 19:45

#19.3


Tractoria, lazis, polacos, tabarnia... sigo?

#19.5 Decebut, bcn (tbn), 13/09/2022 - 19:03

Ni "Tractoria" ni "lazis" ni "polacos" comportan deshumanización aunque sean despectivos (por eso yo no utilizo nunca esos términos). A pesar de ser despectivos no se pueden comparar con "nyordos".

"Tabarnia" es el nombre de nuestra comunidad autónoma.