Publicitat
Societat · 28 de Febrer de 2013. 15:35h.

Tots els que van cobrar de l'acte de l'ANC

Més de 30.000 euros pel lloguer del Sant Jordi i gairebé 14.000 en marxandatge, entre d'altres

Tots els que van cobrar de l'acte de l'ANC

Imatge de les despeses

L'acte central de constitució de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC), celebrat el passat 10 de març al Palau Sant Jordi de Barcelona, ha deixat un forat de més de 75.000 euros i ha generat una sèrie d'irregularitats que estan sent investigades per l'entitat.

Arran d'aquest dèficit l'ANC va demanar la realització d'una auditoria externa per a conèixer els detalls de la gestió econòmica de l'organització de l'acte central.

Segons l'informe dels auditors, al qual ha tingut accés e-notícies, l'ANC va ingressar més de 47.000 euros per l'organització de l'acte, però va tenir una despesa de més de 123.000 euros, pels pagaments als diferents proveïdors contractats.

Les despeses han estat les següents:

-Lloguer del Palau Sant Jordi:  32.413 euros

-Arcoiris (Lloguer dels projectors):  6.136 euros

-Twincam (Despeses de sonorització):  8.057 euros

-Infraelect, SL (Infraestructura elèctrica): 4.466 euros

-Ditec (Lloguer d'equips):  13.876 euros

-Espais i Acrobàcia, SL (Serveis de Rigging): 6.200 euros

-Partal, Maresma i Associats (Vilaweb): 1.888 euros per la retransmissió de l'acte

-Airurn (Lloguer d'infraestructures): 19.060 euros

-Nouprint (Roll up): 584 euros

-CBVSI (Certificat estructural): 2.126 euros

-Ecusol, SL (Acreditacions): 1.591 euros

-Casser Assegurances (Assegurança): 597 euros

-AEGIS (Audiovisuals): 784 euros

-APATS FOOD SL (Càtering): 2.679 euros

-Barret (Autocars): 8.459 euros

-Serafí (Per l'auca): 902 euros

-Taller el Bolet (Barretines): 82 euros

-Promotor Cat 17 SL (Marxandatge): 13.592 euros

Publicitat
Publicitat

63 Comentaris

Publicitat
#41 NO HI HA UN PAM DE NET, Barcelona, 01/03/2013 - 19:13

Jo em vaig fer d'ANC. - Que m'oblidin! - Si és per organització deficient, malament; si és per corrupció, pitjor! - Que m'oblidin, que m'oblidin...

#41.1 Ramon, Barcelona, 01/03/2013 - 23:22

411
La veritat, on és la irregularitat? Jo no la veig per enlloc.
Una cosa és que una activitat tingui dèfit, una altra és que hi hagi irregularitats.
No crec que costi gaire d'entendre, oi?

#40 Nur, Barcelona, 01/03/2013 - 18:02

Potser pensem que un acte d'aquestes dimensions val quatre duros?, ja tindrem temps d'eixugar el dèficit quan siguem independents. Ara hem d'invertir per guanyar!!! Endavant!!

#40.1 Not in my name, Barna, 03/03/2013 - 16:53

A mi em sembla perfecte que amb els teus diners inverteixis on vulguis. Evidentment no vull que decideixis en que he d'invertir els meus. Sé que als que parleu en nom de tots habitualment us costa d'entendre.

#39 BEJOTA, BCN, 01/03/2013 - 13:34

Al cava catalán se le atraganta el independentismo
El nivel de ventas de cava en España ha caído a niveles de 1985. Dicen los empresarios que por la crisis y el boicot a productos catalanes.

#39.1 Miquel (jonosoctonto), Badalona, 01/03/2013 - 16:34

Mentre els tontaines espanyolistes fan boicot a un bon producte català, el cava,....nosaltres, els que no volem ser espanyols seguirem menjant bons productes espanyols com el Jabugo !!!

#39.2 josep, barcelona, 01/03/2013 - 20:39

Ja diuen que el tast del ase no esta per exquisiteses. Oblides de dir que el total de vendes ha crescut. El deficit edpanyol ha estat eixugat amb increment de vendes en exportacio. A vosaltres sempre pot quedar espumoso extremeño. Prou bo per el vostre pal.ladar. Espanya si s'enuagara. Al temps.

#39.3 jj, st cugat del valles, 01/03/2013 - 23:59

les vendes a españa potser si que han baixat, pero les exportacions fa anys que creixen.
sabeu que? ja no us necesitem

#38 xavi, Barcelona, 01/03/2013 - 10:54

Em dedico a això. Hi han números que canten bastant, o algu que és mollt llest i s'ha fet uns nadals particulars. Hi han partides que estàn massa inflades. i Més tenint en compte que només van fer servir mig palau st jordi.

#38.2 sergi, BCN, 16/07/2013 - 19:46

¿podries especificar partides i quines quantitats creus que serien més correctes?

#37 MFX, Girona, 01/03/2013 - 10:39

És aquest intent de joc brut que fan els mitjans espanyols el que va separant cada cop més i més Catalunya d'Espanya. Us felicito nois, entre tots heu aconseguit que la separació sigui inevitable.
Res tornarà a ser com era. Jo us ho fareu amb el PP i amb els varons del PZOE.