Publicitat
Societat · 20 d'Agost de 2008. 18:34h.

Tragèdia a Barajas

153 morts en un accident aeri

Tragèdia a Barajas

Restes de l'avió ensinistrat (foto: TV3)

153 persones han mort i 19 estan ferides després d'un accident aeri ocorregut a l'aeroport de Barajas aquest dimecres. A l'aparell hi anaven 171 persones, entre passatgers i tripulants. El vol JK 5022 d'Spanair viatjava a Gran Canària. En el moment d'enlairar-se, l'avió hauria patit un problema en el motor esquerre i s'ha estavellat a un quilòmetre de la terminal 4. L'aparell de la companyia amb seu a Mallorca era un McDonnell Douglas 82 amb 15 anys d'antiguitat. L'avió havia passat la darrera revisió el 24 de gener passat i disposava del certificat de navegabilitat. El vol sortia de Madrid amb més d'una hora de retard perquè el pilot havia detectat una avaria a l'indicador de la temperatura exterior.

Publicitat
Publicitat

48 Comentaris

Publicitat
#48 Kike, Manresa, 21/08/2008 - 17:45

La sensibilidad y humanidad de algunos nacionalistas es inversamente proporcional a su nauseabundo fanatismo. Que pena que haya personas que digan algunas de las barbaridades que se estan diciendo aqui. Dios, lo que esta haciendo la pedagogia del odio

#47 Sergi, Barcelona, 21/08/2008 - 17:17

Començo a pensar, i és molt greu, que la gent com en Marc Pozo sou veritables enferms mentals.

#46 Marc Pozo, Girona, 21/08/2008 - 16:27

Encara en tindrem la culpa els catalans d'això...

A Catalunya els morts no són accidentals com aquest sinó que ens els produeix el nacionalisme espanyol.

Recordeu: cada any l'exèrcit espanyol mata a 92 persones de mitjana.

#45 Oriol, Barcelona, 21/08/2008 - 10:46

Si la fallada té lloc en creuer, els avions bimotors certificats en la categoria ETOPS (Extended Twin-engine Operatios), poden prosseguir el vol fins un aeroport situat a un cert temps de vol. Depenent de la certificació concedida pot arribar a 180 min.

#44 Oriol, BCN, 21/08/2008 - 10:41

Si l'avió s'enlaira amb un motor parat, si les condicions meteorològiques ho permeten, l'avió haurà de tornar al mateix aeroport, o dirigir-se a l'aeroport alternatiu d'enlairament (normalment, a menys d'una hora de vol amb un motor parat).