Publicitat
Societat · 5 de Novembre de 2013. 22:24h.

Tres mossos més imputats

Els agents estan encausats per la detenció d'un periodista de 'La Directa'

Tres mossos més imputats

Cazorla, en una imatge d'arxiu. (Foto: BTV)

La titular del jutjat número 5 de Barcelona ha admès la querella del periodista, Bertran Cazorla, i un amic seu, Juan Manuel Ávila, per la detenció que van patir el passat 15 de juny.

L'informador de La Directa ha assenyalat al seu bloc que "la justícia ha admès a tràmit la querella de Juan Manuel Ávila i meva i ha imputat tres dels agents que, segons hem denunciat, ens van detenir, vexar i que em van apallissar la matinada del passat 15 de juny a la comissaria de Ciutat Vella dels Mossos d’Esquadra".

Segons la demanda, Cazorla i Ávila han acusat els policies de "delictes contra la integritat moral i per faltes de lesions". Alhora, els dos querellants també estan imputats pels presumptes delictes d'atemptat i ofensa a agents de l'autoritat.

El periodista ha remarcat que "lamento que per ara només hàgim pogut denunciar tres dels agents que van participar en la meva pallissa. Continuaré treballant per aconseguir identificar la resta d’agents que ens van vexar i agredir i que no quedin impunes".

Publicitat
Publicitat

20 Comentaris

Publicitat
#16 Jordi de Poble-sec, bcn, 07/11/2013 - 22:55

Per fi hi ha algun jutge que començar a qüestionar-se els atestats dels Mossos. De tota manera encara hi han fiscals i jutges, com la del nº 18, que empresonen durant un mes a estudiants per tallar la Diagonal, durant la vaga general del 29M, per un atestat fals dels Mossos.

#12 Koan, Barcelona, 06/11/2013 - 12:47

Hi ha una evident acció dels jutjes contra els mossos. Els jutjes son administració espanyola, i imputar és molt mediàtic i fa molt mal, i si al cap dels anys, aquella imputació no arriba a res, no passa res. I la majoria de catalans hi caiem de 4 potes.

#12.1 ola, santander, 06/11/2013 - 14:03

Estas boix...

#12.2 Koan, Barcelona, 06/11/2013 - 15:55

#12.1

ola, jo admetré que estic boig (no boix) si tu em respons a això:
-- Com es poden imputar 8 persones, sense escoltar-les prèviament en declaració judicial?
-- Com una jutje pot alegar "crits preagònics" o "crits esgarrifosos" sense un informe forense?.
Els volia imputar i els ha imputat.

#12.3 Carme, Barcelona, 06/11/2013 - 21:21

Em sap greu pero t'he d dir q no tens raó. Per desgracia hi ha molts Mossos q no serveixen com a tal, q és varen apuntar pel sou d final d mes. Alguns d'ells son patetics.no saben parlar amb la gent, no saben articular frases completes i s'han d pasar al castellano. Alguns son violents tots ho sabem

#11 Arnau, Barcelona, 06/11/2013 - 12:30

Suposo que ell s'oblida de dir que també deu estar imputat ja que hi ha denúncies creuades.

#10 Casper, Bcn, 06/11/2013 - 12:26

Si el periodista es el de la foto y el día de los hechos iba con ese aspecto y sin identificación, pues cabe la posibilidad que por el conjunto de su aspecto físico se produjera la confusión de ser un alternativo de la Kale Borroka. En la CNN no le contratan.

#10.1 Respawn, BCN , 06/11/2013 - 13:48

Y según tu ya és motivo suficiente para pegarle una paliza en comisaria no?...te dire una cosa...los más chorizos que hay son los que van mejor vestidos,está claro que tienes el pensamiento de un facha nano.

#9 lluisa, olot, 06/11/2013 - 11:37

MOSSSOS ¡¡¡ PERILL¡¡¡¡