Publicitat

La seva dona, també

Trump, amb covid

El president dels Estats Units, Donald Trump, i la seva dona Melania han donat positiu per coronavirus. Ho ha afirmat ell mateix a Twitter: "Aquesta nit, la primera dama i jo mateix hem donat positiu de Covid-19. Començarem la nostra quarantena i procés de recuperació immediatament. Ho superarem junts!"



Hores abans Trump ja havia avançat, també a Twitter, que s'havien fet el test i que començava una quarantena després de saber-se que una col·laboradora, Hope Hicks, havia donat positiu: Hope Hicks, que ha estat treballant durament i sense descans, acaba de donar positiu per Covid-19. És terrible! La primera dama i jo estem esperant els resultats dels nostres tests. Mentrestant, començarem la quarantena".



Tots tres van coincidir dimarts a l'Air Force One, l'avió presidencial, durant el viatge a Cleveland, a l'estat d'Ohio, on Trump va participar en el primer debat electoral davant del seu rival demòcrata Joe Biden.

Poc després del tuit de Trump anunciant el positiu, s'ha filtrat a les xarxes un document signat pel metge militar Sean P. Conley, que és el responsable mèdic de la Casa Blanca, i que certifica el positiu del president i la seva dona. Cap dels dos té símptomes, però no sortiran de la Casa Blanca els pròxims dies: "El president i la primera dama estan bé ara mateix, i tenen previst quedar-se a la Casa Blanca durant la seva convalescència".

Publicitat
Publicitat

49 Comentaris

Publicitat
#23 Sally, Calafell, 03/10/2020 - 12:48

Esto sí que es justicia poética.

#22 Ojotuerto, Calafell.tab, 03/10/2020 - 08:15

Trump? Ha retirado tropas del mundo. Allana el camino a rusos para acabar con Daesh. Y en el interior no ha empeorado la cosa para los americanos (desigual de antes).Más peligrosos eran Obama y la Hilari. (Unos militaristas) Lo que faltaba es que el único fallecido por covid sea Trump. Conspiración. Aquí tienen la planta noble del Clinic para ells

#22.2 Mesetario, Meseta, 04/10/2020 - 20:01

Lo que tú digas.

Pero ponte mascarilla,no te inyectes lejía.

Irán y EEEU firmaron un acuerdo, que Irán estaba compliéndolo escrupulosamente, y Trump lo rompió.
Irán ayudaba al ejercitó iraquí contra el Daesh, y Trump mandó ASESINAR al principal iraní en Iraq.
Casi 30 millones de estadounidenses perdieron su seguro médico con Trump an

#22.3 Mesetario, Meseta, 04/10/2020 - 20:07

Trump ha creado menos puestos de trabajo en 2017-2019, que Obama en 2014-2016.
Trump heredó una economía que creaba puestos de trabajo e iba reduciendo su déficit, y Trump redujo la creación ce empleo y aumentó el déficit (hablo de antes de la pandemia).

Obama heredó una economía que destruía 800.000 trabajos al mes.

#22.4 Mesetario, Meseta, 04/10/2020 - 20:12

Trump nombró a muchos de los responsables de esa economía que, con Bush, destruía 800.000 trabajos al mes, y que incrementaban el déficit. Cuando Bush llegó, heredó una economía que tenía SUPERÁVIT.
Mucho "buy American" de boquilla, pero Trump ha aumentado el déficit comercial yanqui.
Los pocos km de valla queha construido, los ha pagado P

#21 Ojotuerto, Calafell.tab, 03/10/2020 - 08:07

Un Presidente que vive de la fortuna de su padre. Que todo se lo debe al esfuerzo familiar durante años duros, aunque hicieron fortuna con la construcción de torres. Es más, que a diferencia de otros un edificio se les hundió matando a obreros y no pasó nada. Trump?? No... Se llama Pere (Pedro) Aragonés...

#20 VLADIMIR PUTIN, Master of Puppets, 02/10/2020 - 21:49

RECUPÉRATE, KAMARADA, RECUPÉRATE!

eres mi marioneta preferida, como disfruto manejándote!

no lo había pasado tan bien des de mis tiempos en el KBG disparando a los desagradecidos que querían huir del Paraíso Socialista en Berlin del Este

#19 Leidy Johanna, Isnaar, 02/10/2020 - 20:29

Pues le ha costado pillar el coronavirus al tito Doni. Siete meses para acá y para allá y al final se ha contagiado, lo que yo interpreto que eso de contagiarse no es llegar y besar el santo (sin barbijo). Mejórate, tito, que si no lo haces al Sr Rius le darás un buen disgusto.

#19.1 qué cabr !, qué cabr !, 02/10/2020 - 21:52

sabías que el 100% de los que entran en contacto con él son testeados CADA DÍA?

pero al final , aunque tengas medios infinitos, si eres IMBÉCIL, eres IMBÉCIL

imagínate: cada día testeaban a todos sus asesores antes de hablar con él mientras él promovía que el americano medio, que no tiene acceso a estos medios, NO llevara máscara... qu