Publicitat
Societat · 6 de Febrer de 2021. 11:13h.

TV3 veta la mascareta al plató

El FAQS retira la invitació al científic Àlex Arenas

TV3 veta la mascareta al plató

Àlex Arenas en una de les seves participacions a TV3

El físic i investigador de la Universitat Rovira i Virgili (URV), Àlex Arenas, ha explicat aquest dissabte que la petició que va fer al programa Preguntes Freqüents de TV3 de portar mascareta al plató "va aixecar algunes alarmes" i ha lamentat que finalment, des del programa de la cadena pública "convidaran a algú altre".

"Dijous em van convidar al FAQS. Vaig acceptar, i informar que voldria fer servir la meva mascareta a plató per raons òbvies: variant UK i IA14. Això va aixecar algunes alarmes, la invitació 'queda a l'aire'. Ahir em diuen que han canviat el guió i convidaran a algú altre" ha explicat el catedràtic en una piulada.

65928-11.jpg

El també matemàtic ha informat en una segona piulada que hagués abordat temes relacionats amb la pandèmia de coronavirus i les mesures per combatre la seva proliferació. "Només volia parlar de: la situació epidemiològica; les escoles i la variant B117; el procés electoral i les propostes dels partits; el futur de la campanya de vacunació; els tests massius; la necessitat d'una agència de vigilància epidemiològica; res ximpleries... ja ho faré..." ha escrit.

48424-12.jpg

Publicitat
Publicitat

22 Comentaris

Publicitat
#14 Carme Palau Juncosa, Calafell, 07/02/2021 - 21:29

Ara és temps d'eleccions, les veritats no es poden dir!!! És una llàstima que a l'Àlex i altres científics , metges i d'altres ,no els deixin exposar els seus coneixements per tal que nosaltres poguem estar informats. Vergonyós, ens estan martiritzant amb "politiqueos" ( tot per tal de conservar la cadira) . Molt trist.

#13 Patumeiro, Sant Patumet, 07/02/2021 - 15:02

Pero Alex, ahora has descubierto la gaseosa? Todo el mundo sabe q TV3 es una maquina de manipulacion donde si no les bailas la juerga no eres bienvenido

#12 recordad 6 y 7 septiembre, Barcelona is not Catalonia, 07/02/2021 - 11:03

es que desde la Generalitat quieren dar la apariencia que la cosa no es para tanto, sólo hay que ver que mientras otras CCAA han tomado medidas restrictivas con el uso de la mascarilla en bares, deportistas callejeros y fumadores aquí no se mueve un dedo, no sea que los catalanes empiecen a pensar que estamos ante una emergencia médica

#11 Ojotuerto, Calafell.tab, 07/02/2021 - 10:16

Para el público de TV3 no deben existir las mascaretas. Normalidad para ir a votar. Les va la buena vida en ello. La ciencia y la investigación, cualquier otro se puede encargar. Ganar a la Vasca !!!!! Baja participación pero ellos irán a votar, por la filla que la han enchufado en "algo de lo suyo". Como burgueses del africanismo......

#11.1 recordad 6 y 7 septiembre, Barcelona is not Catalonia, 07/02/2021 - 12:15

Aunque infecten a Dios y a su madre irán a votar con la estelada por capa porque les han prometido el paraíso con 72 huries, en el fondo y en la superficie es ese puro egoísmo y egocentrismo tan propio de las mentalidades infantiloides

#10 Carlos Gomez, bestia amb forma humana, 07/02/2021 - 00:50

La Rahola ara al FAQS: " es precios aquest swing femeni que cantes. M´encanta"

La cantant: " No es swing. Es pop electronic"

Potser penseveu que lo del cinema mut sovietic va ser cosa d´una mal tarda oi ? Amb aquesta dona no hi ha cap marge per el dubte.

#10.1 recordad 6 y 7 septiembre, Barcelona is not Catalonia, 07/02/2021 - 12:16

Es que la bacallanera del régimen no se distingue por su cultura, precisamente