Publicitat
Societat · 20 de Novembre de 2020. 17:23h.

Ultres indepes contra Homrani

"Les ajudes han de ser primer pels catalans”

Ultres indepes contra Homrani

Integrants del grup ultra Defensa Catalunya, que es presenten com a “nacionalistes catalans” i reivindiquen una “Catalunya catalana”, s’han concentrat a la Plaça Sant Jaume per exigir la dimissió dels conseller de Treball, Chakir El Homrani, a qui titllen de “genocida anticatalà”.

“Protesta de Defensa Catalunya aquesta tarda davant el Palau de la Generalitat per demanar la dimissió del genocida anticatalà @ChakirelHomrani i exigir als traïdors processistes que les ajudes han de ser primer pels catalans”, han explicat a les xarxes socials.

Els ultres han exhibit diverses pancartes on es queixaven de les ajudes als menas i del poc suport als autònoms. En una altre pancarta es podia llegir “processistes covards i traïdors, primer els catalans”.

Publicitat
Publicitat

21 Comentaris

Publicitat
#12 Sergi Sergio, Barcelona, 21/11/2020 - 14:09

Bueno, es lo normal, el nacional separatismo siempre ha sido el VOX catala. Els nostres ultres.

#12.1 Tabarnés puro, Barcino, 21/11/2020 - 20:05

El candidato de Vox es mulato. Qué ultraderechistas más raros, oye.
Por cierto: ¿cuántos Garcías o González hay en las cúpulas de JxCash, Esquerra Regolpista, PdoCat, Demòcrates, PNC, ....?
Pues eso.

#12.2 José , Barcelona , 21/11/2020 - 22:48

El mulato es como Rufian o Homrani. Para quedar bien. A mi me sobra.

#12.3 Tabarnés puro, Barcino, 22/11/2020 - 09:02

Pues ya ves, a mí me importa un pito si es mulato, zambo, criollo o blanquito como la leche, porque a mí no me sobra nadie que respete las libertades y los derechos de los demás. Supongo que esa es la diferencia entre ud. y yo.

#12.4 José , Barcelona , 22/11/2020 - 15:14

Pues felicidades. La España del regeton, pandilleros y mesquitas en cada barrio ya esta aqui para quedarse.

#11 José , Barcelona , 21/11/2020 - 11:04

Racistas y chenofobos?podrian ir con Vox a las elecciones tranquilamente.

#11.1 Tabarnés puro, Barcino, 21/11/2020 - 12:15

Más bien con Torra, Pujol, Ciniqueras, Heribert Barrera, ...

#11.2 José , Barcelona , 21/11/2020 - 15:03

Estos que tu nombras han promovido la immigracion durante años, sobretodo la musulmana. Creo que no has entendido bien mi comentario. Por eso hay que votar a Vox.

#11.4 Tabarnés puro, Barcino, 22/11/2020 - 06:35

La inmigración que han promovido estos aprendices de brujo es la musulmana para evitar la hispanoamericana, pensando que les harían ver la bondad incomparable del fuet y la ratafía a los seguidores del profeta y que se acabarían llamando pep, nurieta y oriolet, pero lo más probable es que las pubillas del futuro vistan burka gracias a ellos.

#11.5 Maro maro (azote del facherio), Barcelona, 22/11/2020 - 21:24

BUeno, bueno..... José y tabarnés puro si sou tal para cual. Ben racistes, contra la immgracio i els musulmans. Porque imagino debéis estar contra el matrimonio gay que si no os podrias dar el si quiero. I amb nit de noces acompanyats d'Abascal y su caballo. Lol

#10 Kropotkin, Bic, 21/11/2020 - 09:36

Me encantan estas cosas. A por ellos... Jua, jua, jua,...

#9 Omar Al Traqtoriani, Khalifat de Qatarlunyistán, 21/11/2020 - 09:23

Segur que son agents del CNI fent-se passar per independentistes catalans quan tothom sap que l'aliança entre l'islamisme i el nacionalisme català és ferma, sòlida i amb objectius comuns de futur.
Hambdullah!

#8 Nyordu de Tractorieeee, Osoneee, 21/11/2020 - 09:17

FFFFFFAAAATXXXXXXXEEEEEEEESSSSS !!!