Publicitat
Societat · 23 de Juny de 2022. 17:47h.

Un altre col·lapse a l'AP-7

Cues de més de vint quilòmetres malgrat les mesures del Govern

Un altre col·lapse a l'AP-7

L'operació sortida per la revetlla de Sant Joan ha provocat noves retencions a l'AP-7, tant en sentit nord com sud, malgrat les mesures adoptades pel Govern emmarcades dins el pla per reduir accidents i retencions en aquesta autopista, que ha vist com el trànsit s'ha incrementat un 40% des que és gratuïta.

A l'AP-7, i en sentit nord, es registren 20 quilòmetres de retenció entre Granollers i Cerdanyola, i 9 quilòmetres a Llinars del Vallès. En sentit sud, cap a Tarragona, 27 quilòmetres de retenció en el tram comprès entre Sant Andreu de la Barca i Santa Perpètua de la Mogoda.

També hi ha 18 quilòmetres de cua a l'A-2 entre Castellbisbal i Sant Joan Despí en sentit Lleida. A la C-32 hi ha 11 quilòmetres de cua entre Castelldefels i Sitges direcció Tarragona.

Tot i això, entre les tres i les quatre del migdia tot just han sortit de l'àrea metropolitana de Barcelona 38.160 vehicles, un 8,5% dels 450.000 previstos fins al migdia de divendres. Aquesta xifra representa un 10% menys respecte al dia equivalent de 2016.

Per intentar reduir les cues, entre les 15 i les 21 hores del dijous 23 de juny, els vehicles pesants no podran superar els 80 km/h de velocitat i hauran de circular pel carril de la dreta i sense fer avançaments, en el tram central de l'AP-7 comprès entre l'antic peatge de la Roca i l'antic peatge de Martorell.

També s'habilitaran zones d'aparcament per a transportistes en les antigues platges de peatge de la Roca i de Martorell. En aquest mateix tram, es distribuiran diverses grues per gestionar amb més celebritat la retirada de vehicles avariats o accidentats que obstaculitzin l'autopista i la mobilitat.

Aquest diumenge 26, els camions no podran circular de les 17 a les 22 hores per l'AP-7 entre Maçanet de la Selva i l'Hospitalet de l'Infant. També hi ha restriccions a la C-253, la C-35, la C-63, la GI-681, la GI-682 i l'N-240, l'N-II, l'N-340 i l'N-340a.

Publicitat
Publicitat

11 Comentaris

Publicitat
#8 Sergi Sergio, Barcelona, 24/06/2022 - 20:34

"No vull pagar, fora peatges", doncs ja esta, a fer cuas, com es gratis ara tots cap alla, camions, transportistes i el que no volen pagar res mai, el colapse esta servit, a disfrutar de les cues.

#7 Marcial Heredia, en tierra de cuñaos, 24/06/2022 - 17:03

Veinte kilómetros de cola. Ponto va a usar más las carreteras regionales que la propia autopista. Eso dará riqueza a las comarcas. A los puticlús.

#6 "No vull pagar !!", I gelat de postre gratis !, 24/06/2022 - 11:12

Quanta dignitat !!!!

#5 Casanova Cobarde, Torroella de Montgrí, 24/06/2022 - 06:51

Este es otro ejemplo de la ineficacia de los políticos a la hora de gestionar lo público, ¿no sabían que al levantar los peajes se iba a incrementar el volumen del tráfico? ¿en 20 años no podían haber planificado alternativas a este desastre? El problema es que a ellos nunca les afecta y como saben que les seguirán votando les da exactamente ig

#5.1 Barcelonés , Barcelona no es Cataluña , 24/06/2022 - 11:07

A ellos no les afecta porque el presidente del gobierno autónomo catalán va en helicóptero, acordaos del payaso cobarde

#5.2 Martín, Villadecaballos, 24/06/2022 - 11:14

#5.1

Y el felón que preside actualmente el Gobierno nacional va en Falcon.

#4 A., Barcelona, 23/06/2022 - 23:44

Però no haviem quedat que la culpa era de l'Aznar? Hahahahahahaha. Si Catalunya estigués al costat de Papua Nova Guinea, la culpa pels nostres brillants llacistes, seguiria essent de Madrid.

#4.1 Tabarnés puro, Barcino , 24/06/2022 - 12:12

De Franco. La culpa es de Franco por hacer las autopistas. Si fuésemos en burro como en 1714, esto no pasaría.
Quanta dignitat !!!!!