Publicitat
Societat · 11 de Gener de 2014. 10:11h.

Un altre jutge per la independència

La magistrada Silvia Ventura Mas fixa la participació en el 70%

El sobiranisme no compta amb el suport només de Santiago Vidal, jutge de l’Audiència de Barcelona, sinó també de la magistrada del jutjat de 1a Instància 40 de Barcelona, Silvia Ventura Mas, que ahir va participar en un acte de l'Assembla a Vic. La magistrada va posar el llistó de la participació ala consulta en un 70%. 

"2/3 sería un 66%, però el desitjable seria un 70%, perquè així la gent que voti que no o no ho faci se senti consentida", va dir durant l'acteque va servir per donar el tret de sortida a la campanya "Signa un vot per la independencia". Ventura també va apuntar que "entenc que no potser un 51%".

"A Kosovo -va recordar- va ser un 55% i es va donar per bo perque s'estava sortint d'una guerra, el desitjable es 2/3 de la gent que participi com a minim, com mes gent participi més carregats de raons".

Finalment, la magistrada va explicar que "haurem d'utilitzar el padró perque el cens no el dispondrem, i amb presencia de observadors internacionals que diguin que s'ha fet complnt les normes internacionals".

Silvia Ventura Mas, durant l'acte de l'ANC a Vic
Publicitat
Publicitat

71 Comentaris

Publicitat
#30 BEJOTA, bcn, 15/01/2014 - 14:34

La banca internacional adverteix que la tensió per l'independentisme pot frenar la recuperació econòmica d'Espanya
El pla de Mas, tot i que irrealitzable, pot soscavar la confiança dels mercats i llastrar el creixement econòmic que apunten la majoria dels indicadors

#29 Ericus, Bcn/Tarraco, 12/01/2014 - 20:50

A ojo afirmo que esta presunta es una turnera, como el otro menda del Vidal, por eso está tan politizada. Aparte: es evidente que tiene mucho tiempo libre...raro. Por lo demás, padece la inconsecuencia que advirtiera el director de e-noticies Rius, en Viver-Pi Sunyer. Cobra del estado que corroe.

#28 Albert, Barcelona, 11/01/2014 - 21:06

Us puc ben assegurar que al menys n'hi ha un altra: la meva germana. Ara també és cert que no són pas la majoria.

#27 Cookie Monster, Barna, 11/01/2014 - 20:52

Dsd TeleTubbiland os vamos a enseñar a contar jueces independentistas:1 mas 1 igual 2. Si, mis pequeños, hay 2 jueces indeps en Cataluña cobrando dl Estado central (MadriT). Cuántos Jueces hay en toda Cataluña entr 1º Inst. e Instr., AP y TSJ. Adiós pequeñuelos, y recordar, dspués del 2 viene el 3.

#27.1 Jaume, Reus, 11/01/2014 - 21:09

Voste s'equivoca. No hi ha 2 jutges sobiranistes, de fet no es sap quants són, però si es cert que són pocs. Però també es cert que donat que l'accès a la carrera esta de facto impedit als catalans (s'han d'examinar en una llengua que no és la seva i han d'anar a Madrid a fer l'examen (segeuix)

#27.2 Jaume, Reus, 11/01/2014 - 21:11

sent avisats només amb 12 hores de temps havent de viatjar tota la nit per arribar; els del centre ja són allí o arriben aviat, això està pensat per impedir l'accès de catalans, bascos i gallecs) es pot dir que son sobiranistes tots els que son catalans

#27.3 MarcelEC, Catalunya, 11/01/2014 - 22:14

i després del 3, ve el 4 i després el 5......... i després el 100 i després el 101...... Aviat serem independents.

#27.4 Francesc Vicent, Barcelona, 11/01/2014 - 22:33

Jaume: De totes les excuses que he sentit en la meva vida, aquesta és amb molt la més estúpida. Tinc un fill opositor a Judicatura i s'assabenta amb dos mesos d'antelació de la data del primer dels tres exàmens que es fan ... i sobre la llengua de l'examen .. les reclamacions a la Generalitat

#27.5 Julio, Barcelona, 12/01/2014 - 16:10

La ignorancia del fanático no tiene límites ni su osadía al hablar de lo que desconoce, Que no sabe que la Escuela Judicial de España está en Barcelona, y que ya lleva preparados casi 3000 jueces que están desarrollando su función. "No se puede refutar al ignorante en una discusión" (Kant)

#25 gdc, Barcelona - Catalunya, 11/01/2014 - 18:01

Catalunya deute 21%
Espanya deute 100%

Catalunya = Imperi Carlemagne
Espanya = 800 anys Al-Andalus

http://clistenes.files.wordpress.com/2010/04/sacro-imperio-romano-germano1.jpg

#25.1 José Brau, Barcelona - España, 11/01/2014 - 18:53

La Catalunya Nova (Lleida) era Tanger, verdad? GDC quiere decir: Gran Demagogo Catalán? Por favor, repasa un poco de historia antes de meter la pata de semejante manera. Siento vergüenza ajena.

#25.2 José Brau, Barcelona - España, 11/01/2014 - 18:53

La Catalunya Nova (Lleida) era Tanger, verdad? GDC quiere decir: Gran Demagogo Catalán? Por favor, repasa un poco de historia antes de meter la pata de semejante manera. Siento vergüenza ajena.

#25.3 FGR, Barcelona, Espanya, 11/01/2014 - 19:14

Gerard del Clot, saluda de pas al teu ancestres d'Almeria, part genuïna d'Al-Andalus, capital Còrdova, en aquella època el centre del món. Han d'estar molt contents amb tu .. o ja no et parlen?

#25.4 Julio, Barcelona, 13/01/2014 - 20:58

Gerardo, cuanto tiempo,que tal los colonos de Almería, todos bien, me alegro.Tu como siempre un poco ajeno a la realidad de tus comentarios. Cuanto duró el Imperio carolingio? pues poquito, cuando murió Carlos, se fue al garete,los francos se quedaron con un trozo y lo "gordo" para los germanos.