Publicitat
Societat · 24 de Juliol de 2014. 17:13h.

Un avió d’una companyia espanyola s’estavella amb 116 ocupants

Viatjava de Burkina Faso a Algèria

Un avió d’una companyia espanyola s’estavella amb 116 ocupants

Imatge d'un avió de Swiftair (Foto: Swiftair)

Un avió operat per la companyia espanyola Swiftair per Air Algérie s’ha estavellat, presumptament a causa del mal temps, amb 116 ocupants, entre els quals els sis membres de la tripulació de nacionalitat espanyola.

L’aeronau, que viatjava de Burkina Faso a Algèria, havia desaparegut poc abans d’una hora després d’haver sortit.  Air Algérie ha confirmat que s’ha estavellat al desert del Sahel, a Mali.

Hi viatjaven 116 persones, entre els quals els sis membres de la tripulació -tres madrilenys, dos mallorquins, i un basc- i 110 passatgers, la majoria d’ells francesos. També hi anaven burkinesos, libanesos, alemanys, canadencs i algerians.

Publicitat
Publicitat

19 Comentaris

Publicitat
#5 Calimero, Barcelona, 25/07/2014 - 13:24

El titular busca calentar a los catalibanes como el miserable LLUC con su comentario infanltil como todos los de su cuerda. pero no os riáis mucho q el 9N el avión indepe caerá por mal pilotaje, falta de gasolina y no tener aeropuerto. Id haciendo acopio de Prozac que tendréis que aumentar la dosis

#5.1 ambaixadorCAT, UK, 25/07/2014 - 14:30

el comentari del Lluc estava fora de lloc, però el teu també.
Em fa gràcia, li dius miserable a en Lluc i a continuació fas servir la notícia, que és el que criticaves precisament. Suposo que això et converteix en miserable a tu també, i amb més motiu per què et pixes a la cara de la democràcia.

#3 Josep Pagès CARDEDEU, VALLES ORIENTAL, 24/07/2014 - 20:33

En poc temps cauen molts avions , no es segur anar en avio beix . ..

#2 ambaixadorCAT, UK, 24/07/2014 - 20:05

DEP
L'avió és un dels mitjans més segurs per viatjar, però quan hi ha un accident és una autèntica massacre. Ho sento per les víctimes i les famílies.

#1 LLUC, 9N2014, 24/07/2014 - 18:21

Marca Ejpañia !! Marca Margallo !! Marca Rajoy !!

#1.2 bcn, bcn, 24/07/2014 - 19:05

I tu marca FDP,potser clar no pero si en catala

#1.3 DeCat, DeCat, 24/07/2014 - 19:11

Amigo Lucio: -qué nombre para un personaje como tú- Los dos pilotos eran mallorquines, ergo de los Països Catalans. Eso, para empezar. Si quieres, seguimos en privado.

#1.4 Flint, BCN, 24/07/2014 - 19:11

Si esto es todo lo que se te ocurre decir...Chico, no se si eres un demente o un infame...

#1.5 Barcelona, Barcelona, 24/07/2014 - 19:59

S,ha d,estar molt malalt per alegrar-se d,una tragedia com aquesta, perque hi han elements espanyols.

#1.6 Angel Kulom, Barcelona, 24/07/2014 - 20:27

Los indepes siempre con ese nivel de educación , aunque una vez tienes a un elemento de estos frente a frente lo entiendes todo

#1.7 Cesi, Barcelona, 24/07/2014 - 21:09

solo a un independentista se le ocurriría este comentario, que tendrá que ver un accidente de aviación (dicen que fue una brutal tormenta) con la marca España, Margallo y el otro.....que odio y que pena.

#1.8 LLCR59, Banyoles, 24/07/2014 - 22:14

Molts països estan utilitzant aparells de segona mà, que han sigut descartats per volar per altres països, que els hi han venut.
I al davant d'un imprevist, passa el que passa.

#1.9 LLUÇANÈS, Barcelona, 24/07/2014 - 22:33

Pues la marca CAT fue Spanair, el resto de la historia ya la conoces.

#1.10 Saprissa, Sants, 24/07/2014 - 22:41

Lluc, mira q no penses molt el q dius pero aixo no m ho esperaba de tú

#1.11 Ernesto, Vilassar, 25/07/2014 - 00:37

Amigo Lluc, ¿la tara viene de serie o te la han inculcado en los dos últimos años?

#1.12 el último que cierre, Canovejas, 25/07/2014 - 01:18

Lucio: ¿Tienes capacidad para entender lo que has escrito ó simplemente eres justito...?
¿No te das cuenta que avergüenzas a muchos de los que quieren votar como tú...? Y si sóis muchos así, no os van a dejar.
Anda, ponte a leer, perla.

#1.13 Jess, Barcelona, 25/07/2014 - 08:11

Lluc Marca necionalista cacalà.

#1.14 CARLOS, BCN, 25/07/2014 - 10:52

LLUC SENSE MORAL NI VERGONYA