Publicitat
Societat · 23 de Setembre de 2019. 20:59h.

Un dels detinguts va causar un incendi a la cuina dels seus pares

Les flames amb material inflamable fan precisar la intervenció dels bombers

Un dels detinguts va causar un incendi a la cuina dels seus pares

La Guàrdia Civil investiga la relació d'un dels detinguts a Sabadell (Vallès Occidental) amb un incendi que va haver-hi fa mesos a la cuina de la casa dels seus pares. Les flames, que van necessitar la intervenció dels bombers, van accelerar la investigació.

La tesi dels investigadors és que va ser provocat mentre estava fent proves amb material inflamable. Això va alertar els serveis d'incendi i, de retruc, als serveis d'informació de la Guàrdia Civil perquè no és normal fer proves d'aquestes en un domicili particular.

L'operació s'ha saldat, de moment, amb quatre detencions a Sabadell, un a Mollet del Vallès, una a Cerdanyola del Vallès, una a Santa Perpètua de Mogoda, una a Sant Pere de Torelló i una a Sant Fost de Campsentelles. Dos dels detinguts han sortit, de moment, en llibertat amb càrrecs

La Fiscalia els acusa dels delictes de terrorisme, rebel·lió i tinença d'explosius en el marc d'una investigació que va començar fa més d'un any. La Guàrdia Civil també tindria escoltes telefòniques.

En els escorcolls s'han trobat òxid de ferro i nitrat amònic, materials que servirien per fabricar explosius casolans. Els investigadors també haurien trobat un plànol amb la ubicació de la caserna de la Guàrdia Civil a Canovelles, d'un edifici oficial de l'Estat, d'infraestructures crítiques, que no han concretat, i anotacions sobre components de l'explosiu goma-2.

Publicitat
Publicitat

26 Comentaris

Publicitat
#16 Lo Jaumet Torracollons, Xerta, 24/09/2019 - 18:53

Alaaaaaaa ,doncs mire que jo he reparat vegades lo tractor a la cuina mentre la dona feia les seques amb botifarra jojojojojoooo.

#15 Jordi br, L'h, 24/09/2019 - 11:12

La imaginació de la GC i lo cautelosos que son amb les investigacions es de traca.
Llàstima que no van actuar tan de pressa amb les detencions amb els gihadistes de les Rambles que feia mes d'un any que tambe seguien

#15.1 Para Jordi BR, Barcelona , 24/09/2019 - 11:21

Para imaginación la tuya, que ya no sabes como defender lo indefendible de la tomadura de pelo del proces.

#15.2 Jordi br, L'h, 24/09/2019 - 13:26

Y tu argumento es....salir por peteneras....obvio. No hay quien entienda un despliegue de 500 guàrdia civiles para detener a un lampista y un ciudadano que colabora con el correfoc del pueblo. Lástima que la GC no detuviera a los gihadistes de las Ramblas a los que llevaba mas de un año vigilando y ante eso callais.Adios democracia

#15.3 pepe, andorra, 24/09/2019 - 13:56

vaya jordi, lo q no comprendo es como te quejas de esto y no te quejas de q tengan q ir los del ARRO, por segunda vez, a identificar a unas personas q ya lo habian hecho ante los señores de la secreta y ante la recepcion del hotel. La democracia se fue el dia q pujol, el separata camuflado, llego al poder.

#15.4 pepe, andorra, 24/09/2019 - 13:57

y ya te explique lo de los moritos de las ramblas, era una movida del CNI de las q se montan para justificarse, el iman era el tapadillo del CNI y los niñatos las victimas propiciatorias, pero al iman le exploto la bomba y los niñatos improvisaron. Y de q sirve investigar si después viene un listo y dice q era una explosión de gas?

#15.5 pepe, andorra, 24/09/2019 - 13:59

La investigacion de los moritos de ripollet q estaban tan integrados la llevaba la GC? creia q era el CNI.....Aunque de q sirve investigar nada si despues te viene un policia regional y dice q es una explosion de butana o fusila a uno de los presuntos autores q iba desarmado.....Algo habitual lo de darle al gatillo por parte de la poli regional.

#15.6 pepe, andorra, 24/09/2019 - 14:01

pq jordi, te recuerdo q los niñatos eran de ripollet y tampoco nadie vio nada alli, incluso su hermana estaba orgullosa de lo q hicieron.....Lo q vi yo, fue una integracion perfecta de unos musulmanes en la region española de Cataluña. Bravo por los servicios sociales. Y eso tambien te lo callas. Y a me gusta la participativa no la representativa.

#15.7 pepe, andorra, 24/09/2019 - 14:02

Democracias hay muchas, organica, participativa, representativa......A mi la q hay ahora y q es la q quieren los separatas, me parece fuera de lugar y una puerta a la dictadura perfecta cuando se controla el presupuesto y la prensa con malas intenciones como se esta viendo. Si quieres democracia, q sea como en Suiza o callate.

#15.8 Jordi br, L'h, 24/09/2019 - 14:42

En el CNI hay tb GC y no hicieron nada incluso despues de la explosion y los tenian localizados. No tienen Perdon de Dios, pero parece que di tienen tu Perdon. Estaria bien que se lo explicaras a los familiares de las victimas

#15.9 Jordi br, L'h, 24/09/2019 - 14:43

Comparar una identificacion con la acusacion infundada por rebelion y terrorismo muestra tu escaso criterio y juicio fruto de tu nacionalismo fanatico

#15.11 Patumeiro, Sant Patumet, 26/09/2019 - 16:31

Claro, claro es q todo el mundo tiene ingredientes para fabricar explosivos en su casa. Es lo tipico por estas tierras.
Si hubieran sido de extremaderecha, estariais bien calladitos

#14 FERRANOT, BARCELONA, 24/09/2019 - 09:30

Ostras, son tan inútiles como sus mentores de Terra Lliure.

#13 catafracto, Barcelona, 24/09/2019 - 09:06

Joder, un puto genio de la química al servicio del mal, el chaval...
Mas tonto y nace bicicleta.

#12 Josep, Lleida, 24/09/2019 - 08:52

Desde luego quins craks.
La ETA poc temps hagues durat amb uns com aquests.
Que a part de penjar plastics grocs no saben fer res més. Que son tontos.
Menudos ninis, fent de aprenents de terroriste a casa dels pares !!!!!!!