Publicitat
Societat · 18 d'Octubre de 2013. 15:33h.

Un detingut s'escapa dels Mossos mentre el portaven a l’Hospital

Diverses fonts apunten que és un delinqüent perillós

Un detingut s'escapa dels Mossos mentre el portaven a l’Hospital

L'hospital està situat al costat del bosc

Un detingut que estava sent traslladat a l’Hospital del Vendrell ha aconseguit escapar-se de la vigilància dels Mossos d'Esquadra i ha evitat el dispositiu policial durant prop de 12 hores tot i estar emmanillat. A primera hora de la tarda encara no ha estat trobat.

Els fets s’han produït pels voltants de les tres de la matinada, quan el detingut que es trobava a la comissaria del Vendrell ha demanat que se’l portés a l’Hospital perquè no es trobava bé. Un cop feta la visita, i quan l’escorta es disposava a retornar-lo, és quan ha tingut lloc la fugida.

L’home ha donat un cop a un dels dos agents i ha fugit en direcció a una zona boscosa que hi ha darrer l’hospital. Tot i que diverses patrulles de Mossos i policia local, així com un helicòpter, l’han estat buscant i han tallat diversos accessos, el fugit ha aconseguit fer-se escàpol.

Algunes fonts han apuntat que el detingut és perillós i té diversos antecedents per assetjament sexual, tot i que des dels Mossos no s’ha volgut confirmar aquest extrem.

Publicitat
Publicitat

3 Comentaris

Publicitat
#4 Wrincesa, Torrefarrera, 18/10/2013 - 20:42

Sembla que només els van ensenyar a posar multes d'això si que en saben i em refereixo a multes estúpides, com una itv caducada d'un mes, 60 en zona de 50, etc etc ... són recaptadors al servei dels seus amos. Serviran per que els fotin al Ebre?

#3 Pep, TGN, 18/10/2013 - 16:58

Déu n'hi do l'eficència dels Mossos d'Esquadra. En aquest país no tenim ni una policia competent.

#1 Jordi, Zaragoza, 18/10/2013 - 16:17

Eso es imposible. ¿Cómo? ¿Un detenido escapando de la vigilancia de los Mossos, el cuerpo policial más eficaz de toda España? Ya digo, ¡imposible!