Societat · 2 d'Octubre de 2013. 15:50h.

Un estudiant canari agraeix l'"excel·lent tracte" rebut a Catalunya

Assenyala que "en cap moment no he estat discriminat per ser de fora, per no parlar català"

Un estudiant canari agraeix l'"excel·lent tracte" rebut a Catalunya

Una imatge de la carta al director publicada al diari 'El País'

Un estudiant canari ha expressat el seu "agraïment per l'excel·lent tracte que he rebut" a Catalunya, a través d'una carta al director publicada al diari El País.

Eduardo Almeida, de 21 anys, ha indicat que "en cap moment no he estat discriminat per ser de fora, per no parlar català o simplement per no compartir els ideals que diversos tenen".

Segons aquest estudiant de Publicitat i Relacions Públiques, "no deixo de sorprendre'm en llegir testimonis de persones que, com jo, van venir de fora a viure a Catalunya, que afirmen que el tracte que han rebut és pèssim, que si parles en castellà no et contesten, o fins i tot que han arribat a ser amenaçats".

Almeida ha remarcat que "en aquests tres anys, he portat amb mi de visita familiars i amics que tenien una imatge de Catalunya totalment diferent de la que van tenir quan van tornar a Canàries".

El jove ha finalitzat la seva carta assegurant que "no deixem que els prejudicis infectin la nostra ment, parlem sabent de què parlem i demano també que no estiguem disposats a acceptar l'opinió d'uns com a dogma indiscutible, perquè potser ens n'arribem a penedir, com a molts els ha passat. Catalunya, ets lliure", ha afegit.

Publicitat
Publicitat

57 Comentaris

Publicitat
#24 dubtòs, bcn, 03/10/2013 - 17:59

llegint els comentaris, em pregunto si aquest e-diari el llegeixen solament unionistes nacionalistes espanyols. És molt aburrit..

#23 BEJOTA, BCN, 03/10/2013 - 15:56

JO SÉ D'UN PROFESSOR INSULTAT I MENYPREAT SENSE RAÓ PER LA INSPECTORA PERQUE VA ESCRIURE DUES LINEA EN CASTELLÁ A LA CLASE (LA CLASE ERA EN CATALÁ COM GAIREBÉ TOTES)DURANT LES CINC HORES LECTIVES.

#23.1 Això és ciència ficció, Campus uni..., 03/10/2013 - 16:19

el BEJOTA estudiant :) .... vinga va!! a un altre amb aquest acudit....indocumentat !

#23.2 BEJOTA, BCN, 03/10/2013 - 18:11

NO ACOSTUMO A DIR MENTIDES.AIXÓ ,ÉS COSA DELS "TRENCAPATRIES".

#23.3 Moles, Les Ardennes, 03/10/2013 - 19:47

#23.2

bejota
no acostumes a dir mentides? Però si tot tu ets una mentida.

#22 alemany stolberg, TORTOSA, 03/10/2013 - 02:10

la decadencia de El Pais ja es d'acudit espero que el PP no els torni a salvar del fin per cert jo prefereixo als estudiants periquitos.

#21 palker, la pela es la pela, 03/10/2013 - 00:55

El pobre estudiante tiene un platanal que no se entera, quizás como no domina el idioma no sabe que el eslogan de "VULL SER LLIURE", implica que alguien te tiene cautivo. Que "tenim el dret a decidir" sitúa a los que no lo creen como trasgresores de derechos y así con todo. ¿no es eso insultarte?

#21.1 Jordi O., Barcelona, 03/10/2013 - 09:00

Insultant són els termes que utilitzes tu com "pobre estudiante" o "platanal".

#21.2 Josep, Lleida, 03/10/2013 - 13:55

palker si algún dia arribes a una universitat entendràs moltes coses, llàstima que la fauna unionista i inadaptada com tu no acostuma ni a tenir el graduat escolar, ni a parlar dignament el seu idioma, tot i ser monolingües.. En general, molt inferiors culturalment, per això no ens heu assimilat.

#21.3 palker, Iletrados, 03/10/2013 - 16:16

A ver Jordi O, repasa el diccionario y la gramática y veras que no son insultos aunque tu los reproduzcas aquí para intentar insultarme a mi poniendome como un necio que no sabe debatir ideas desde el respeto

#21.4 palker, otro iletrado, 03/10/2013 - 16:20

Josep, ya veo yo la universidad a la que has ido, menos mal que no hemos coincidido. Lo de fauna, inadaptada , inferiors ¿te lo enseñaron en la Uni? En que rama ¿en la del alcornoque?. Si me meo en los curriculums de los de tu universidad a ti no te llega ni la humedad.

#21.5 Moles, Les Ardennes, 03/10/2013 - 19:49

no ets més que un pre-Copernicà.

#20 Ignacio, Barcelona, 03/10/2013 - 00:25

Yo le invitaría a poner en su vehículo particular una pegatina con la bandera de España y aparcarlo un día en una calle de Vic. Después nos explica.

#20.1 Jordi O., Barcelona, 03/10/2013 - 09:03

Tu creus que no passaria res si aparquessis el teu cotxe amb una senyera a molts carreres d'Espanya?

#20.2 Ignacio, Barcelona, 03/10/2013 - 23:14

O sea que reconoces que le rayarían el coche. Pues eso.