Publicitat
Societat · 12 de Novembre de 2013. 13:30h.

Un estudiant veu "feixisme català"

Lamenta que alumnes titllin de "feixistes els seus companys per no donar suport a la independència"

Un estudiant veu "feixisme català"

Una estelada a l'entrada d'una escola, en una foto d'arxiu

Pedro Reyero, alumne d'una escola de Catalunya, fa referència al "feixisme català" després d'un debat a les xarxes socials entre els seus companys sobre "la idea de penjar la bandera catalana a la façana de l'edifici".

L'estudiant, en una carta al director publicada a El País, ha denunciat que "companys amb els quals havia conviscut des dels tres anys van convidar formalment un alumne a abandonar la nostra escola si no se sentia identificat amb els seus ideals catalanistes".

Reyero explica que "la paraula feixisme, que protagonitza el títol d'aquesta carta, va sorgir més d'una vegada en el debat". "Alumnes catalanistes -continua- titllant de feixistes els seus companys de la infància per no donar suport al catalanisme i la independència catalana".

"Jo em pregunto, fins on arribarem? Si no aturem això, arribarà el dia en què els nostres fills hauran d'estudiar en els seus llibres d'Història la història del feixisme català", conclou.

Publicitat
Publicitat

125 Comentaris

Publicitat
#61 BEJOTA, bcn, 13/11/2013 - 14:15

CATALUNYA EL SENY ÉS MARKENING:NINGÚ S'HO CREU.


#61.1 Bejota la mascota unionista d'e-noticies, Barcelona, 13/11/2013 - 14:53

Bejota vols parar de fer el simi?? Fas vergonya aliena, ets el becari-sicari espanyol més analfabet i inferior culturalment de tot l'e-notícies, i mira que compatriotes teus com papaluna, enolagay, koprotkin també fan mèrits, però tu t'emportes el premi a quinqui més inferior culturalment de l'any.

#60 jotaeme, Mataró, 13/11/2013 - 10:32

Tiene toda la razón. El debate (mejor, la falta de debate) ha distorsionado tanto la "cosa" que para la butifarra mediática y sus lechones toooodo lo que no sea independencia es facha. A los nacionalismos se les vence con democracia. Ahí estamos

#60.1 Montse, Barcelona, 13/11/2013 - 10:53

Gràcies per dir-nos com els hem de vèncer a vostès però ja ho sabíem, jotaeme.
La democràcia és el que vostès temen i volen impedir.

#59 TLAXCALTECAS......, ., 12/11/2013 - 22:29

Gracias a los TLAXCALTECAS y a otros pueblos indígenas subyugados por el Imperio Azteca, que se unieron a los españoles para liberarse del yugo Azteca, pudo España vencer al Imperio Azteca(=práctica,como en el Imperio Inca,de sacrificio humano de niños hechos prisioneros en las GUERRAS FLORIDAS)....

#59.1 Caçafantasmes, Barcelona, 13/11/2013 - 09:39

"Españoles, Franco ha muerto..."
Tu no tenies tele llavors, oi?
Per això t'has quedat ancorat a 1939.

#58 Imperio Azteca...Imperio Inca..., ., 12/11/2013 - 22:16

Tanto el Imperio Inca como el Imperio Azteca, que tenían subyugados a otros pueblos indígenas...practicaban el sacrificio humano de niños, a través de las famosas GUERRAS FLORIDAS, con las que hacían prisioneros de la población subyugada y de sus niños...

#57 Pere, BCN, 12/11/2013 - 20:56

Te tota la raó del món, per això per acabar amb tot aquest problema cal fer una consulta i que la gent sàpiga d'una vegada la voluntat de la gent. O tu com a demòcrata, com el psc-pp-psoe-durant-i-lleida no voleu saber el que vol la gent?

#57.1 Pablo, Madrid, 13/11/2013 - 00:46

Con gente que esta dispuesta a saltarse el marco de derecho con el que nos hemos dotado no se soluciona nada, más bien al reves.