Publicitat
Societat · 3 d'Abril de 2012. 20:40h.

Un excompany d'escola diu que un dels ferits pels Mossos no és tan "bon noi"

Afirma que "a nosaltres, els teus companys de la infància, no ens pots enganyar"

Un excompany d'escola diu que un dels ferits pels Mossos no és tan "bon noi"

Aibert Ortega, davant de l'Hospital del Mar (Foto: TV3)

Un excompany d'escola d'Aibert Ortega -un dels ferits pels Mossos d'Esquadra durant els incidents que es van produir el dia de la vaga general- assegura que "no ets el bon noi que vols donar a entendre" durant un reportatge de TV3. "Tu sí que sabies què hi feies allà", afegeix.

En una carta enviada a e-notícies -després que Ortega aparegués al TN Vespre del passat 1 d'abril mostrant les seves ferides-, l'excompany explica que "als qui vàrem ser els teus companys i companyes de classe durant més de deu anys no ens pots enganyar. A nosaltres els teus companys de la infància no ens pots enganyar".

Finalment, posa de manifest que Aibert Ortega "vas ser el malson diari de molts companys i companyes i el dia que et van expulsar de l’escola va ser un gran alleujament per a tots aquells i aquelles que patien l’assetjament escolar per part teva".

Publicitat
Publicitat

45 Comentaris

Publicitat
#19 miquel (desenmascarantfarsantsipedorretes), badalona, 04/04/2012 - 20:34

Jo vull denunciar publicament a un company dels Maristes. A l'escola, quan feiem primer de bachillerat en Jordi Marrugat es va tirar un pet a classe !!!. La gent no canvia !! Segur que encara s'en tira !!!!! DIMISSIÓ, ESTIGUI ON ESTIGUI.

#19.1 Jordi, BCN, 05/04/2012 - 01:10

Ja em recordo de tu, m'anaves al darrera per ensumar les llufes que em fotia despres de menjar el ranxo que ens donaven al cole. Em trobes a faltar? Doncs té, pervertit, aqui tens, pels vells temps, pfffffffff.

#17 Manelic, Biure, 04/04/2012 - 18:28

En Joaquim té raó. Els delinqüents i vàndals sempre parlen el mateix idioma. Només cal veure les imatges que còrren pel youtube i escoltar en quin idioma xerren sempre els criminals, delinqüents i tota quanta xusma a Catalunya.

#17.2 josep, bcn, 04/04/2012 - 23:22

a si??? que curios, perque algunes de les poques banderes que portaben els delinquents que varen fer les destrosses eren independentistes, potse es que no t'i as fixat, o pot ser que nomes veus i escoltes el que t'interessa.

#17.3 Luca, bcn, 05/04/2012 - 12:01

clar que si!
a Catalunya nomes lladres "de guante blanco", com en Millet i Montull, Solà, la banca catalana i companya...
ahi, la superioritat de la raza catalana...aquest vell mite nazista que mai no acaba de morir...

#16 Joaquim, Alp, 04/04/2012 - 17:55

només per curiositat. i demostrat. dels incitadors-deliquents.. el 99,9% castellanoparlants amb llengua familiar el castellà..
està clar que són d'un altre país.

#16.1 Quim, Barcelona, 04/04/2012 - 18:35

Que sí, Dr. Mengele, que la llengua que parlen els fa dolents i mala gent.
Mare meva, en ple segle XXI, i a sobre s'ho creuen...

#16.2 david, Barcelona, 04/04/2012 - 19:04

Totalment d'acord.

#16.3 pepe, andorra, 04/04/2012 - 19:30

Quim, el huevo de la serpiente se incuba donde menos te los esperas. Pero nunca se incuba solo. El odio es una palanca muy poderosa.

#16.4 andrés, barcelona, 04/04/2012 - 20:43

El Español es la lengua de las grandes aventuras. Lo hablan los más dignos paladines, pero también los villanos y sus compinches.

El Catalán es para las guarderías; para tv3; y para los finitos y marujetes. Los que no salen de casa pasadas las 22:00h.

Y España es la épica; lo trascendente.

#16.5 Desperta Ferro, Lleida, 05/04/2012 - 07:54

Joaquim, els feixites són els altres, no?

#16.7 Ai, ai, ai, 05/04/2012 - 10:30

#16

Joaquim, pues el 80% de los cata anos hablantes tienen como lengua materna el castellano.

#15 Almogàver , La Sagrera , 04/04/2012 - 17:35

Perquè no entrevisteu a companys d'escola d'en Puig, a veure que us diuen. jo l'he tractat fa anys i no he conegut ningú més marrullero.

#14 Clara Torra, Catalunya independent., 04/04/2012 - 15:28

Que curiós. Aquest energumen, d'un passat "brillant" té més credibilitat que la mateixa policia. I desprès passa el que passa, TV3 s'està posant a l'alçada del tv5 donant credibilitat a energumens com aquest.

#14.1 Gerard, Barna, 05/04/2012 - 01:06

A la policia hi tenim figures com aquests:
http://www.setmanaridirecta. info/noticia/jordi-arasa-sotsi nspector-que-detenia-persones- discapacitades

#14.2 Gerard, Barna, 05/04/2012 - 01:08

Per mi un mosso volent q s'extralimita és tan delinqüent com les persones q ha de perseguir. Són els companys complices, els q callen, qui donen mala fama a tot el cos amb la seva covardia. DOncs avalen de facto les seves accions:
http://www.youtube.com/watch ?v=EsqxUXFjzRg

#14.3 Gerard, Barna, 05/04/2012 - 01:10

Per no parlar dels polítis que es dediquen a indultar a policies condemnats per tortures. Es aixo el que vols, una policia formada per torturadors com a les pitjors dictadures? Jo no. Segurament el noi ferit fou clpable, no ho sé, pero la força aplicada no fou "proporcional" com diu la llei.