Publicitat
Societat · 12 de Setembre de 2014. 09:12h.

Un exdirigent del PP almenys votaria

"Sí a la primera, no a la segona"

L’exdirigent del PPC, Manuel Milián Mestre, en un debat després de la Diada a 8TV ha manifestat que “l'enroc de Rajoy, és una hipòtesis terminal del PP, si Rajoy s'enroca s'estavella”. Millán ha matisat que “té un bloc a la dreta que cada vegada creixerà més com a reacció, la reacció del país porta al radicalisme dels extrems, i anirem al conflicte de debò”.

Per a Milián Mestre “és tan impolític pensar que l’enroc del Govern espanyol pot ser una sortida com pensar que el PP només pot guanyar a base de fer aquest enroc, perque la gent es tanqui a la muralla, és el despropòsit colosal”.

L’exdirigent del PPC ha remarcat que “no tinc cap escrúpol al confederalisme, no tinc cap problema a votar sí a la primera, no a la segona”. 

Milián Mestre
Publicitat
Publicitat

11 Comentaris

Publicitat
#7 telamarinera, Vilanova, 13/09/2014 - 12:24

Ex dirigente...contador de batallas antiguas, y en nómina cómo tertuliano de causas. que quieren sean defendidas con perfil bajo.

#6 Neferu, Barcelona, 13/09/2014 - 09:32

Es una pregunta trampa y barruera que mucha gente mayor y no tan mayor no la entiende. Luego está la forma en que será contabilizado el primer Sí o el primer No o viceversa. Yo no entiendo qué problema han tenido para preguntar " Quiere que Catalunya se separe de España?Bueno, SÍ que lo entiendo.

#5 unborreguuu, de poble, 12/09/2014 - 10:34

senyor Manuel Milán mestres EN QUALSEVOL PAIS SERIÓS aquesta doble pregunta seria un NYAP , UN BLUFF....votar si no , es votar per res ..i ja que els catalans SOM TAN DEMOCRATICS perque no fem una tercera pregunta: vol que l'estat tingui totes les competencies en materia de seguretat , educacio i s

#5.1 unborreguuu, de poble, 12/09/2014 - 10:36

anitat...i no per raons ideologiques o identitaries , sinó SENZILLAMENT PRAGAMTIQUES..perque no hem d'oblidar que aquest estat DE LES AUTONOMIES es INSOSTENIBLE , i viu per sobre de les seves possibilitats...no podem tenir dos o tres administracions per no fer res o per fer el mateix ..

#4 Kropotkin, Vic, 12/09/2014 - 10:20

Bueno estelados. Ayer os sacaron a pasear. Sudasteis como camellos. Ahora llega la depresion. Estais preparados?

#4.1 Jordi Saura, Sabadell, 12/09/2014 - 11:44

Més carallot no es pot ser.

#4.2 prim, bcn, 12/09/2014 - 15:52

Depresion? Crees que si no se hace la consulta nos deprimiremos y culparemos a erc i ciu?
No hijo no. Culparemos a rajoy, kamachu, rivera y toda la panda de intolerantes y votaremos en masa a una candidatura independentista.
Cuanta mas prohibicion...mas nos movilizaremos...no lo dudes!

#4.3 Neferu, Barcelona, 13/09/2014 - 09:36

Como los críos pequeños. Prim, que cuanto más les dices que no hagan tal cosa, más se empecinan en hacerlo. A este paso acabaremos, tristes, solos, descangallados y en pañales.

#3 ALEX, Terrassa, 12/09/2014 - 09:56

Sr. Millan el confederalismo es imposible en España ya que hay unas desigualdades económicas entre las regiones del norte de España respecto a las del centro y sur.