Societat · 2 de Març de 2022. 11:45h.

Un okupa amenaça amb un martell un veí de Badalona

Albiol denuncia que l'ajuntament li paga “una pensió des de fa dos mesos”

Un okupa amenaça amb un martell un veí de Badalona

L'exalcalde de Badalona, Xavier García Albiol, ha denunciat a twitter que “abans-d'ahir, un okupa martell a la mà, agredeix i amenaça una persona que li recrimina que torni a ocupar una nau al barri del Gorg”.

“Possiblement sigui un dels okupes a qui el govern de #Badalona està pagant una pensió des de fa dos mesos”, afegeix.

Al vídeo que ha penjat Albiol a les xarxes socials s'observa com un d'aquests ocupes, d'origen estranger, amenaça un ciutadà amb un martell, i això decideix recular.

Publicitat
Publicitat

25 Comentaris

Publicitat
#16 Asensio Chicharela, Portavoza , 05/03/2022 - 07:06

¡¡Espero que detengan pronto al paliducho por amenazar con un móvil y una llamada a ese amoroso inmigrante que ha venido a compartir con nosotros su religión y sus costumbres!!
Bulem acollir!!!!!

#15 pepe, Andorra, 03/03/2022 - 09:14

si en lugar de recular, le coges el martillo y le das dos tortas, y verias tu, pero como si tu le pegas es racismo, pero si te pega el es cualquier otra cosa en lugar de racismo, nos pega pq somos blancos, pues asi estamos, como Roma en 450 DC.

#14 Volem acullir!, Premià de Mar, 03/03/2022 - 04:48

Volem acullir! Papers per a tothom! Volem una societat multiculti pijoprogre on els ciutadans d'aquí de tota la vida només tinguin obligacions, no drets i ofegats a pagar impostos!

#13 manu, DIJON FRANCE, 02/03/2022 - 21:02

Estoy seguro de que sería un español, sería el titular de los grandes periódicos, y el estreno en la televisión propagandista TV3 pero es un niño seguramente de Susanna Griso, y Ada Colau no es su culpa , el pobre está lejos de su país, qué vergüenza de gobierno y los catalanes están en la miseria

#12 El Nyordet de Canet, Canet, 02/03/2022 - 16:08

També ho fan castellans això,com si fos nou

#12.1 Decebut, bcn (tbn), 02/03/2022 - 18:13

Purri!!!! Ui, que dolents que són els castellans!!! Amenacen al nostre nen amb un martell!!!! on s'és vist!! Has posat ja una denúncia contra els castellans que t'han amenaçat amb un martell??

#12.2 El Lazinyordet de Canet, Canet, 02/03/2022 - 19:48

Els lazinyordos ens treus del llacet groc i el caganer i no sabem res més.

#12.3 Soloesmiopinion, Tabarnia, 03/03/2022 - 07:14

#12


¿Ves Purri como nunca debieron cerrar el colegio de educación especial donde estabas? Cada vez dices más tonterías, pero al menos así te has vuelto a ganar la galletita y la caricia en el lomo del colectivo indepe.