Publicitat
Societat · 5 de Juny de 2012. 09:50h.

Un pare denuncia la Generalitat per la immersió

Demana una compensació de 10.000 euros per "danys i perjudicis"

Un pare denuncia la Generalitat per la immersió

Una imatge de l'escola

Un pare ha interposat una demanda per la via contenciosa administrativa per rebre una compensació per danys i perjudicis, ja que entén que la seva filla, de 7 anys, n'ha estat 4 sense rebre classes en castellà, segons informa El Mundo.

Severo Bueno, advocat de professió, va demanar castellà per a la seva filla, atès que la llei dicta que fins els 8 anys es pot rebre educació en la llengua materna. En entendre que no se li concedia va optar per la via judicial. Severo Bueno és un dels pares que ha obtingut una sentència favorable del TSJC la setmana passada.

En la demanda hi diu que la immersió ha provocat un "retard en l'aprenentatge" de la seva filla. És per això que demana 10.000 euros d'indemnització. El col·legi demandat és el Sagrat Cor, situat al barri de Sarrià.

Publicitat
Publicitat

169 Comentaris

Publicitat
#74 angel, cardedeu is not ECSpain, 08/06/2012 - 21:58

Ja he pogut tenir contacte i de moment m´ha contestat....Ho proposo. Molt bona. No crec que coli, però ho proposo. Salut!

#73 Mestoica, Barcelona, 07/06/2012 - 15:03

M'afegeixo a aquells que vulguin reclamar una milionada per tots els anys que ens van prohibir parlar, escriure i aprendre en català. . Així mateix, demano danys i perjudicis per haver hagut d'estudiar en un idioma que no era el meu.

#73.1 angel, Cardedeu is not ECSpain., 07/06/2012 - 23:55

Ja som 3. Intentaré comunicar amb el meu partit.

#72 Alan, Barcelona, 07/06/2012 - 06:46

Por mas pataletas, subvenciones, multas o amenazas vuestra lengua catalana es y será residual. Automarginada por vuestra obsesión a cuestiones oficiales y ambitos rurales. La realidad es otra y si no la quereis ver por mucha pataleta y berrinches que montéis no vais a cambiar la realidad... Adeuuu

#71 Nati Artigas Riera, CALELLA, 06/06/2012 - 16:20

Aixó ja es inaguantable, la gent no esta be del cap, i estic segura que aixó es dels pares per qué jo conec infants que els seus pares son extrangers i a cap edat els sents que parlen català, castellà i evidentment els idiomes dels pares , o sigui que aixó es una excusa de "Faixista aprofitat"

#70 angel, Cardedeu is not ECSpain, 06/06/2012 - 15:44

Jo denuncio a l´estat ECSpañol que durant la meva infància en la época de Franco durant 40 anys no he pogut estudiar en Català. Recloamo per danys i perjudicis 400.000 euros durant els 40 anys. La gent que hagi patit això podem fer una pinya i denunciar.

#70.1 Nati , Calella, 06/06/2012 - 16:26

Completament d'acord, si algú obre aquesta iniciativa compte amb mi, de petita vaig apendre el Català amb el Faristol, però les llçons de català ens a les donàven a porta tancada, i només 1 hora a la setmana.

#70.2 pepe, andorra, 06/06/2012 - 19:53

me parece q vosotros no sabeis bien lo q es el positivismo juridico, eran las leyes q habia, nos gustasen o no, hoy en dia las leyes no son iguales y ambos idiomas son oficiales y perfectamente legitimos en Cataluña.Lo de Franco es historia, no hay q olvidarla,pero historia. yo vivo en el siglo XXI

#70.3 pepe, andorra, 06/06/2012 - 19:54

o pretendeis hacernos responsables a los hispanoparlantes de los problemas q tuvieron nuestros padres hace dos generaciones? No se le pueden dar patadas a Franco en nuestro culo, primero pq esta muerto y segundo pq nosotros no tenemos la culpa de lo q paso antes de q nacieramos.

#70.4 angel, cardedeu is not ECSpain., 07/06/2012 - 23:50

Jo vaig neixer durant el segle XX, pulutant em perteneix. Dius que Franco es mort, la Falange es de Franco, la bandera ECSpañola con águila es de Franco. Es actiu. La majoria que ensenyen a les escoles es Català LA MAJORIA i el que no vulgui que s´en vagi que allà ECSpaña es molt gran.

#70.5 angel, Cardedeu is not ECSpain., 07/06/2012 - 23:53

Nati, la iniciativa es molt bona per començar. Que ens obligaven a parlar en español, era impossible parlar en català a l´escola perque era molt perseguit. Intentaré parlar amb els polítics independentistes i a veure que em diuen.

#70.6 angel, cardedeu is not ECSpain., 08/06/2012 - 21:59

Nati, Ja he pogut tenir contacte i de moment m´ha contestat....Ho proposo. Molt bona. No crec que coli, però ho proposo. Salut!