Publicitat
Societat · 5 de Març de 2012. 10:10h.

Un pastor de Jaén votaria 'sí' a la independència

Considera que "seria bona" per a Catalunya

Un home natural de Jaén i resident a Centelles (Osona), Fundador, ha assegurat que votaria 'sí'  si se celebrés un referèndum d'autodeterminació a Catalunya. Durant l'entrevista entre l'expresident Jordi Pujol i Jordi Évole per al programa Salvados de la Sexta, Fundador, que és pastor, ha aparegut amb el seu ramat d'ovelles, i després de ser preguntat pel periodista ha afirmat que "jo votaria 'sí', perquè crec que seria bo".

En aquest sentit, ha assegurat que "per a mi la independència de Catalunya seria bona", tot i que reconeix que de política "no en sé gaire". D'altra banda, ha afirmat que "sempre he votat el senyor Pujol" a les eleccions que s'ha presentat l'expresident.

Fundador ha defensat aquest sentiment perquè "jo sóc de Jaén, però estic aquí des de fa quaranta anys. Em sento català, encara que no parli català". "Porto més anys aquí que a Jaén", ha afegit.

El pastor també ha explicat que "jo estic content a Catalunya. Jo al meu país, al meu poble, me l'estimo molt. Però, sincerament, si hagués d'anar a viure allà, la veritat és que no me n'hi aniria".

El pastor, amb Pujol i Évole
Publicitat
Publicitat

65 Comentaris

Publicitat
#37 angel, cardedeu, catalunya, 06/03/2012 - 22:52

Els meus sogres son de Huelva i tambè votarien SI a la independècia de Catalunya i porten vivint aquì 42 anys.

#36 Dani Baro, Canoves, 06/03/2012 - 06:33

Genaro, Eluna...que us passa?" miseria espiritual, asnos por el mundo"...és indigne ser pastor, mostrar gratitud per la terra d'acollida? Francament crec que mes aviat demostra calma i serenitat, quelcom que sens dubte us manca a vosaltres.

#36.1 elnuma, bcn, 06/03/2012 - 09:01

Dani, lo de miseria espiritual no lo dijo yo , se lo decia Pujol en 1976 a Fundador y a sus paisanos andaluces.
http://i41.servimg.com/u/f41 /16/21/38/75/jordi_10.jpg
"La inmigració, problema i esperança de Catalunya", (Editorial Nova Terra, Barcelona, 1976, ).Lo indigno son las palabras de Pujol.

#36.2 Dani, Canoves, 06/03/2012 - 10:19

Hola Eluma, si és així...doncs retiro el retret cap a tu i el traspasso al president. No es pot qualificar cap col·lectiu d'aquesta manera.
Salutacions

#35 Genaro, Barcelona, 05/03/2012 - 21:17

El ascensor social catalán funciona. Este pobre hombre llegó a Cataluña siendo un pastor y ahora ha llegado a... pastor de primera especial ¡y votante de PPCiU!. Mira que hay asnos por el mundo...

#35.1 Spanish crash, bcn, 05/03/2012 - 23:24

Este homre se gana la vida solito i por lo tanto . . . és libre para soltar por su boquita lo que le plazca, cosa que no és muy normal en todas partes de españa.

#35.3 Antoni M, Tarragona, 06/03/2012 - 00:26

Que té de dolent un pastor que treballa de pastor? Et semblaria més normal que estigués visquent dels subsidis de l'atur com li passaria a Jaén?

#35.4 Genaro, Barcelona, 07/03/2012 - 00:04

Antoni M, qué quieres que te diga, puestos a estar subvencionado, preferiría cobrar 45.000 euros al año de dietas ful como el amigo Portabella (además del sueldazo) que un mísero PER de 2.400 euros al año. No hay color.

#35.5 Gerard, Barna, 07/03/2012 - 12:45

Si els pastors fessin de pastors, els periodistes de periodistes, els jardiners de jardiners i els empresais fessin d'empresaris i no s'especuladors ens aniria millor a tots. No en tinc cap dubte. El que ensh ha dut fins on estem és la democratització del "pelotazo".

#32 elnuma, bcn, 05/03/2012 - 18:51

Mientras Fundador hablaba..... Jordi Pujol .....¡pensaba!......."Ese hombre anárquico y humilde que hace centenares de años que pasa hambre y privaciones de todo tipo y cuya ignorancia natural le lleva a la miseria mental y espiritual .......!.
......¡ozú! con Pujol.

#31 elnuma, bcn, 05/03/2012 - 18:46

"Ese hombre anárquico y humilde que hace centenares de años que pasa hambre y privaciones de todo tipo y cuya ignorancia natural le lleva a la miseria mental y espiritual y cuyo desarraigo de una comunidad segura de sí misma hace de él un ser insignificante, incapaz de dominio, de creación......"