Publicitat
Societat · 9 de Juny de 2017. 22:31h.

Un vident es declara “independentista total”

Sandro Rey: “Si jo governés aquest país, Catalunya seria independent”

Un vident es declara “independentista total”

Sandro Rey en un programa de televisió (foto: La Sexta)

El vident Sandro Rey s’ha declarat “independentista total” en una entrevista al programa Versió RAC1 emesa aquest divendres. “Si jo governés aquest país, Catalunya seria independent”, ha etzibat. També ha parlat del referèndum i ha pronosticat que tindrà una gran participació i que guanyarà el ‘Sí’.

Sandro Rey creu que Catalunya “aniria millor” sense Espanya. “Som els únics que hem de pagar un impostos tant alts. I a sobre després ens roben diners”, ha afegit. “No es pot dir que vivim en una plena democràcia i ens tenen limitats a moltes coses”, ha reblat durant l’entrevista. El vident s’ha preguntat “per què Catalunya ha de mantenir Espanya”. “I a més que ens robin?”, ha qüestionat.

Rey es va fer famós per les seves aparicions a la televisió. El vident va néixer a Jerez de la Frontera tot i que fa molts anys que viu a Granollers.

Publicitat
Publicitat

43 Comentaris

Publicitat
#31 culerdo, Basilea, 12/06/2017 - 15:23

Karmele, Rahola, éste, el imitador del Rey en Polonia (el bufón), el pelucas Puigdemont, Mikimoto ... Quina fauna noi !!!!.

#30 Xexo, Premia, 11/06/2017 - 16:05

Este mira por su negocio aumentara las llamadas telefonicas preguntando si a indapandencia que no

#29 balboa, kripton, 10/06/2017 - 21:02

Al loro rufi que te quitan el curro.

#28 Carlos BCN, Barcelona, 10/06/2017 - 14:41

Encaja perfectamente con el procés y el independentismo. Un farsante, que engaña a los demás y les manipula para sacarles la pasta. Al menos este trabaja en el sector privado y no es un subvencionado, pero igualmente, mientras este friki-trilero apoya el procés, la Comisión de Venecia dice que ¡Nanay de la China!

#27 PQG, Península Ibérica, 10/06/2017 - 12:55

No sé porque pero no me extraña que un "vidente" apoye el proces, al fin y al cabo ambos se benefician de engañar a la gente, aunque que la gente crea en Sandro Rey es un poco más preocupante que la que cree en el proces todo hay que decirlo.

#27.1 Pedro Vidal, Barcelona, 10/06/2017 - 14:41

Pues a mí me preocupa más un proceso que puede acabar en guerra civil que las chorradas de un charlatán de feria.

#27.2 PQG, Península Ibérica, 10/06/2017 - 17:35

Yo no creo que eso pase o por lo menos espero que no llegue a ese extremo

#27.3 Pedro Vidal, Barcelona, 11/06/2017 - 11:25

Yo también espero y deseo que no se llegue a estos extremos, pero si los contrarios al golpismo catalanista actuásemos como ellos... el drama estaba servido.