Publicitat
Societat · 30 d'Agost de 2020. 11:13h.

Una altra baralla de menas al Masnou

La Generalitat tanca el centre, que ha quedat en un estat "deplorable"

Una altra baralla de menas al Masnou

La Generalitat ha decidit tancar el centre d'acollida per a menas al Masnou després que els joves hagin protagonitzat una baralla multitudinària amb matxets inclosos pels carrers de centre de la localitat, segons informa La Vanguardia.



D'aquesta manera, l'alberg Batista i Roca del Masnou tanca i l'edifici recuperarà la funció d'allotjament turístic, tot i trobar-se en un "estat deplorable", segons alguns testimonis.

Des de l'obertura de centre, al Masnou s'han succeït les polèmiques i les tensions i alguns veïns relacionen la presència dels mena amb l'increment de l'activitat delictiva.

El punt àlgid de tensió va arribar al juliol de 2019, després d'una presumpta agressió sexual a una menor de la població per part d'un jove tutelat durant la revetlla de Sant Pere, al juliol de l'2019.

La situació va generar un intens moviment de rebuig que va provocar nombroses mobilitzacions veïnals per demanar el tancament de la instal·lació. El mes de juliol, alguns participants en una d'aquestes concentracions van intentar atacar el centre, el que també va propiciar la resposta dels menors.

La Generalitat i l'Ajuntament van denunciar els fets com a constitutius de delictes d'odi i desordres públics. Dies després dels atacs, una altra manifestació va aplegar 500 persones per condemnar les agressions sexuals i l'intent d'assalt de l'alberg.

Alguns testimonis han confirmat que l'activitat turística no es podrà reprendre immediatament ja que l'interior de l'alberg està en un estat deplorable a causa dels actes vandàlics dels joves i denuncien "portes desencaixades, finestres trencades i fins a les baranes de ferro tortes".

Publicitat
Publicitat

61 Comentaris

Publicitat
#24 Cthulhu, Transnistria, 31/08/2020 - 12:18

Catalunya, líder europeo en importación de MENAS. Según cálculos hechos por la fascisto-izquierda, hacen falta 2 millones más de MENAS que hablen catalán para pagar las pensiones.

#24.1 Pere, Blanes, 31/08/2020 - 18:22

Ojo, dos millones más y que todos vengan y tengan ganas de trabajar y no a pillar prestación. Porque como sea lo segundo, con una Generalitat quebrada en la práctica, al final le toca a papá estado pagar estas fiestas.

#23 tonino, BCN, 31/08/2020 - 10:45

Que cojones. La administración,en vez de acabar con los menas violadores y paseantes con machete por las calles y vilas, imputa a quien se opone a estas prácticas. El mundo al revés. ¡Viva la democracia!

#22 Pere, Blanes, 31/08/2020 - 10:41

Es incomprensible, pero si estos chicos son seres luminosos, educados, con unas ganas locas de integrarse en nuestra sociedad para, mediante su esfuerzo y trabajo, aportar a nuestras futuras pensiones agradeciendo así la acogida que les proporcionamos. Esta noticia debe de ser una intoxicación de la derecha extrema.

#21 a quien corresponda, Barcelona, 31/08/2020 - 09:44

Vaya ciudadanía tendría la soñada repúbliqueta independiente de Cataluña eh ? juas,juas,juas,juas,juas,juas...

#20 Pan con tomate y jamón Ibérico, La peste amarilla destroza cerebros..., 30/08/2020 - 18:53

#6.1

Blas de Pedo, Bcn, 30/08/2020 - 14:53
Desde Annual no s ha vist res igual

Te lo dije cuando te presentabas como "Purria..." y te lo repito ahora... Utilizar para tu mierda separatista la masacre de 3000 soldados de reemplazo, de los cuales +- 600 eran catalanes, es de ser ¡UN MISERABLE...!

#20.1 Blas de Pedo, Bcn, 30/08/2020 - 21:00

Els qui els va utilitzar va ser la teva estimada Espanya.
No et confonguis.
I si es recorda és per abaixar vos els fums de la vostra .fatxenderia ,que no fatxes,que ni això sou,que era massa modern inclòs per la crosta anomenada franquisme

#20.2 Pan con tomate y jamón Ibérico, La peste amarilla destroza cerebros..., 31/08/2020 - 09:04

¿Franquista...? excusa manida de fanático supremacIsta... Tu ni siquiera sabes quien soy yo... y sin embargo en tu caso... es evidente que eres... ¡UN MISERABLE...!

#20.3 Blas de Pedo, Bcn, 31/08/2020 - 11:28

Torna a llegir, nyordo

#20.4 Pan con tomate y jamón Ibérico, La peste amarilla destroza cerebros..., 31/08/2020 - 13:29

¡Palurdo y miserable...!

#20.7 Decebut, bcn (tbn), 31/08/2020 - 19:33

Repassa't la biografia dels teus estimats líders i veuràs qui eren els franquistes, qui va marxar de la Catalunya republicana per lluitar amb en Franco, qui tenia interessos al Marroc i abans a Cuba, etc...

Però, per sobre de tot, no oblidis mai que nosaltres t'estimem.

#20.8 Blas de Pedo, Bcn, 31/08/2020 - 19:47

Estimació mútua,això sempre