Societat · 18 de Setembre de 2016. 09:58h.

Una explosió a Premià de Mar deixa un mort i prop d'una vintena de ferits

Jané no descarta que tingui “un origen criminal”

Una explosió a Premià de Mar deixa un mort i prop d'una vintena de ferits

Imatge de l'habitatge on s'ha registrat l'explosió (foto: @jordi_bravo)

Una explosió de gas és una de les hipotèsis que prenen més força com a origen del sinistre de diumenge a Premià de Mar. L'explosió, que va causar un mort i 17 ferits, quatre dels quals continuen ingressats, un d'ells greu, va afectar un edifici de set plantes a la Gran Via de Lluís Companys, al centre de la població del Maresme.

Els tècnics dels Bombers de la Generalitat i la policia científica dels Mossos d'Esquadra, que aquest dilluns entraran a l'edific, investiguen ara les causes de la deflagració.

El conseller d'Interior, Jordi Jané, però, ha explicat en una entrevista a "Els matins" que, malgrat que la magnitud de l'explosió apunta que va ser de gas, aquest extrem encara no està confirmat i "totes les hipòtesis estan obertes". Jané, que també va comparèixer en roda de premsa aquest diumenge al vespre, ha assegurat que també s'investigava si l'explosió ha estat accidental o intencionada, si "ha tingut un origen criminal", ha dit.

També ha explicat que la instal·lació de gas de l'edifici estava al corrent de les inspeccions, segons la companyia. Arran de l'explosió, es va haver d'evacuar 150 persones de tres edificis, i 21 afectats han demanat ser reallotjats.

Encara que alguns veïns han pogut dormir a casa seva aquesta nit, la majoria no saben quan podran tornar perquè l'estructura de l'edifici accidentat ha quedat molt malmesa. Així, doncs, ha calgut reallotjar-los en domicilis de familiars i amics o bé han demanat assistència als serveis municipals per passar la nit. Els equips de psicòlegs continuaran activats per donar atenció als veïns que, amb el pas de les hores, creguin que necessiten un suport professional.

Imatge de l'edifici (foto: @jordi_bravo)

Publicitat
Publicitat

11 Comentaris

Publicitat
#3 Arturo Menos, Bcn, 19/09/2016 - 16:43

PN, Arturo Menos lo puse en su día por Artur Mas... en ese momento pensé y ahora se ha constatado que el pobre arturito ha ido a menos jeje

Como dice pepe las cosas pasan por algo y las coincidencias para gente como tu, para los demas son indicios...

Lástima q sólo sepas hacer falacias ad hominem!

#3.1 PN, Premia, 19/09/2016 - 19:45

Es una mica cansat aquest debat, i.. buf..! Sou tant excels en els vostres plantejaments que no us puc seguir. Estic del tot segur que en un breu període de temps es sabrà la causa de l'explosió i els dos quedareu a l'alçada del que us mereixeu. Apa nois, fins la propera!

#3.2 Arturo Menos, Bcn, 19/09/2016 - 21:37

Menudo nivel que tiene el PN!! Jajaja

Llamar a esto debate...

No coments...

Ahora, si te gusta la ignorancia tú mismo! Debe ser que no te gusta ver la realidad de donde vives...

#2 PN, Premia, 18/09/2016 - 19:06

La veritat és que et deuen buscar a tu, tros d'insensible, s'ha de ser burro per aprofitar un moment de dolor per dir una tonteria com aquesta

#2.1 Arturo Menos, Bcn, 19/09/2016 - 10:16

No llores tanto PN!!

Yo no soy el que vive en una zona en que la mayoria de gente es de todo menos española... yo vivo un poco mas a Dalt.

Si la PNacional y GCivil no tienen competencias en cat, mas que en terrorismo, que hacen?

Es una conclusión logica tros d'ignorant!

#2.2 PN, Premia, 19/09/2016 - 12:54

Arturo Menos de Bcn, veo que tu seudónimo es el mismo que la evolución de tu nivel intelectual, cada día un poco Menos.. La conclusión logica es que con personas de tu coherencia "anem destinats al fracas com a societat" Apa noi, a cagar a la via

#2.3 pepe.----, andorra, 19/09/2016 - 15:40

tu argumento PN es de leguleyo barato, queda muy bien, es mas, queda tan bien, q parece de guion, lo digo pq es verano y las puertas y ventanas estan abiertas y una fuga pequeña con la ventilacion obligatoria no da para esa pedazo de explosion. Ubi dubium, ubi libertas, pero al amigo PN no le gusta

#2.4 PN, Premia, 19/09/2016 - 18:41

Hombre el PePe de turno jajaja. esta frase en latín la has buscado en internet? eres muy bueno!! jejeje Pauperem ignorant.. persevera que te volverás ´más¨inteligente..

#1 Arturo Menos, Bcn, 18/09/2016 - 10:15

Alguien puede decirme porque los Mossos últimamente van con chelcos de balas en premià, porque se ven patrullas de la policía nacional o por qué durante esta semana se vió un control en el peaje de premià de tres patrullas de la guardia civil?

Queremos saber la verdad!!

#1.1 pepe.----, andorra, 19/09/2016 - 15:38

joer, pues ata cabos, los maderos y los picoletos se dedican a cosas de terrorismo y grandes narcos, si has visto esos controles estos ultimos dias y ahora hay una explosion, casualidad no es ni de lejos. Otra cosa es q sepas de q va la historia realmente, q tal y como lo han tapado, lo dudo.

#1.2 Arturo Menos, Bcn, 19/09/2016 - 16:48

Efectivamente pepe! Ademas hay que tener presente los guetos que hay en premia de mar de gente musulmana.

Y por otro lado, en esa calle solo caben 2 dotaciones de bomberos para el apagado del fuego. Para qué 16 dotaciones entonces?

Desde luego oler huele mal y ya se ocuparan de taparlo...