Societat · 20 de Setembre de 2022. 10:20h.

Una indepe canta les quaranta al Govern

"Ens va deixar sols i ens va desmobilitzar"

Una indepe canta les quaranta al Govern

Carla Costa, que serà jutjada pel tall de les vies de l'AVE a Girona després de la sentència del Suprem, ha carregat contra els dirigents independentistes en l'última concentració que l'organització independentista Girona Vota ha fet a la plaça del Vi. "El govern ens va deixar sols i ens va desmobilitzar", ha denunciat davant la presència de Jordi Turull, Josep Rull, Quim Forn, Meritxell Borràs, Dolors Bassa i Meritxell Serret. 

Costa també ha carregat contra la taula de diàleg perquè el "joc contra l'estat, amb l'estat no es pot fer". "Com es permet dialogar amb un estat que ens reprimeix i empresona? Com es permet dialogar amb un estat que vulnera els nostres drets?", ha preguntat.

També ha criticat que hagi "acceptat uns indults per a uns quants" i ha reclamat "amnistia per a totes les persones". "I què ha fet el Govern amb la resta de represaliats? Com pot ser que el nostre Govern sigui acusació particular contra persones del moviment independentista?", ha demanat.

"Com que no hi ha represaliats de primera i de segona? Què és aquesta broma, com pot ser que el govern exerceixi d'acusació particular?", ha exclamat Carla Costa, i ha reclamat que "necessitem polítics que es puguin imposar, que passin per sobre d'aquestes coses".

L'activista indepe, que anirà a judici el 14 de novembre per desordres públics agreujats, ha acusat els Mossos d'Esquadra de ser "repressors". "Què vol dir que hi hagi un cos policial català que persegueixi el moviment independentista d'aquesta manera?", ha reblat.

Finalment, Costa ha manifestat que "quan nosaltres estàvem disposats a tot, la classe polítca s'ha fet enrere i nosaltres necessitem polítics valents disposats a complir amb el mandat del poble de l'1 d'octubre".

Publicitat
Publicitat

55 Comentaris

Publicitat
#44 Manel, La Noguera , 21/09/2022 - 16:11

Sra Carla Costa, vostè ha vist mai algú que declara una guerra i es posa a primera línia de foc?

#43 Realista, Barcelona, 20/09/2022 - 22:56

Cada día reafirmo que el independentismo catalán es una pandilla de burgueses aburridos infantiloides enajenados... Sus "acciones" me recuerdan a los guerrilleros porreros de la película Cáscara, llamada aquí "Loca juerga tropical" ... Loca juerga catalana...

#42 Gusi, Cornellá de Llobregat, 20/09/2022 - 22:55

No solo es una cara bonita juasss

#41 Barcelonés , Los secesionistas odiáis CAT, 20/09/2022 - 22:18

"Una indepe canta las cuarenta al Govern"

Más bien demuestra su memez absoluta y su total falta de conocimiento sobre lo que es una democracia

#40 Ganxet, Reus, 20/09/2022 - 20:11

I encara hi ha nyordos ignorants entestats en que el moviment independentista està guiat per algun pastor il·luminat, sigui Mas, Junqueras o Puigdemont. Es normal, us ho mireu des del punt de vista castellà que necessita algú que conduexi el ramat de cabres i pagui les despeses ja que d'altra manera sou inapaços de bellugar el cul de la cadira.

#40.1 joe, Tarragona, 20/09/2022 - 20:50

Tranquilizate hombre,que tanto odio te va a matar,tu haz caso a tu terapeuta,todo se arreglara cuando aceptes que eres un gran Español,recuerda tus lagrimas al besar la enseña nacional,lagrimas de patriota.

#40.2 A.Bcn, Barcelona, 20/09/2022 - 21:01

#40

Lo has entendido todo al revés. Tractoriano hijo del incesto tenías que ser, por supuesto.

#40.3 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 20/09/2022 - 21:06

Y lo dices tu que eres de esa parte de Cataluña que lleva cencerro amarillo. Para panda de borregos ya estáis vosotros, y recalcitrantes. Ni siquiera te das cuenta que no tenéis un pastor si no unos cuantos, y que esto es un cortijo que se disputan los amos y los capataces.

#40.4 Retranca Osonenca, Usoneee !!!!, 20/09/2022 - 21:11

Guaiteee que areee surt per aquii el valent legionariooo ple d'ardor guerrero. Com més ratafiee, més ardor guerrero.Tots al front a lluitat per la indapandansieeee. Per la Republique dels 8 segons. Cagun l'ouu, casporrut, deixa el telefon movil i a tirar tets..I are!!!

#40.5 Ganxet, Reus, 20/09/2022 - 22:08

Apa els quillos espanyolistes com es piquen quan es veuen retratats! I això que teniu la partida guanyada. Ja veurem com us va quan us hagueu de sotmetre a la majoria magrebí!.

#40.6 Aladroque, Mastia, 20/09/2022 - 22:38

Ganxet,mucho ánimo y que te mejores.

#40.7 Capit@n España, Purgandus populus!!, 20/09/2022 - 23:26

#40.5

Primer us tallaran el coll als tractorians. A Tractoria ja son mes que vosaltres. Reus, Vic , Salt, etc i a sobre els hi feu treballar a la industria del porc. Molt bona aquesta. A qui creus que pelaran primer?? Suplicareu ajuda a la "Guardia Sivil" hehehehe..Pobre ilus.

Mira els del Bingo de Tortosa. Ja els tens a casa teva. Sort.

#40.8 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 20/09/2022 - 23:35

Calla que tu, ganchito, te vas a librar del sometimiento a los moros. Pero si en Reus vais un paso por delante de la mayoría de poblaciones catalanas. Tu llevarás chilaba antes que la mayoría.

#40.9 Soloesmiopinion, Tabarnia, 21/09/2022 - 09:58

Ganxet, relájate, que te va a dar un ictus y te vas a quedar sin la única neurona que te queda. Que seáis unos garrulos que os habéis dejado engañar por vendedores de crecepelo que además os han robado, no quiere decir que el resto seamos iguales.

#40.10 pepe, Andorra, 21/09/2022 - 13:30

Cuando los argumentos no llegan, hay q ir de graciosillo e insultar. No falla, los totalitarios son iguales siempre. A las chorradas llenas de odio, manipulacion y mentiras, q solo buscan el enfrentamiento entre personas y la desestabilizacion de un determinado lugar, hay q explicarles claramente, q los unicornios amarillos, no existen.

#40.11 pepe, Andorra, 21/09/2022 - 13:32

oyes, estimado bot separatista ¿Serias tan amable de explicarme pq esa insistencia con Castilla? Pq en España no solo esta la region de Castilla, region q dividieron hace tiempo para q no fuese una competencia a ese invento llamado cathaluna, creado por los curas carlistas a finales del XIX como forma de lucha contra los liberales.

#40.12 pepe, Andorra, 21/09/2022 - 13:54

Y propongo incluir los comentarios del bot separatista de turno, en una nueva edicion del DER STURMER para los separatistas del este de España, q encima de ser totalitarios, van de buenos con su asquerosa y falsa superioridad moral, q es mas o menos lo mismo q la superioridad de la q hacian gala los arios puros en Alemania. Y en la cual me orino.