Publicitat
Societat · 1 de Juliol de 2018. 17:04h.

Unionistes denuncien una agressió indepe

Dos independentistes aparentment beguts han colpejat diverses persones que exhibien banderes espanyoles en un pont de l'autopista

Unionistes denuncien una agressió indepe

Ferit en l'incident

Dos independentistes, que anaven aparentment sota la influència de begudes alcohòliques, -segons els presents- han colpejat a diferents persones que estaven a un pont de l'AP-7 mostrant banderes espanyoles als vehicles que passaven per l'autopista.

Un grup de vuit espanyolistes es trobaven al pont exhibint banderes espanyoles, catalanes i europees, portant ombrel·les i fent crits a favor d'Espanya "per donar la benvinguda a les persones que entraven a Catalunya, per recordar que Catalunya és Espanya". Seguidament, -segons han informat els participants en la concentració-, "des d'un vehicle han baixat dues persones exaltades que han llençat cervesa a un dels vehicles dels concentrats, que tenia la finestra entreoberta".

whatsapp-image-2018-07-01-at-12.42.16.jpeg

"S'han apropat als dos individus per recriminar la seva actitud i aquests han respost amb insults de 'feixistes marxeu d'aquí', els han pres alguna gorra, els hi han mostrat les seves parts íntimes i han agredit a una persona de 59 anys a diferents parts del cos" han explicat els concentrats. La persona que ha estat agredida "no posarà denuncia perquè viu a un poble independentista i té por de ser assenyalat", segons fonts presents en la protesta. La persona a qui els dos individus han pres la seva gorra ha explicat a e-notícies que "sí que presentarà una denúncia pel furt".

whatsapp-image-2018-07-01-at-15.38.11.jpeg

Els manifestants s'han concentrat aquest matí a un dels ponts de l'AP-7 a l'altura de Sils, a la carretera comarcal 555 Km1, convocats per la plataforma Factoria Catalana, que engloba diferents entitats com (Caminem Junts i Borbonia). Els Mossos d'Esquadra han confirmat l'incident a e-notícies.

whatsapp-image-2018-07-01-at-15.38.10.jpeg

Els Comitès de Defensa de la República (CDR) durant la passada Setmana Santa, van aixecar diferents barreres d'alguns peatges de Catalunya, en el marc de la campanya promoguda pels independentistes per l'operació tornada de Setmana Santa.

whatsapp-image-2018-07-01-at-12.42.16-2.jpeg

Publicitat

23 Comentaris

Publicitat
#24 OVNI, ELX, 02/07/2018 - 08:37

"...aquellas quatro cabeças de Moros negros con la Cruz vermeja, las quales tenemos por insignas, ò armas propias de nuestro Reyno de Aragon en campo de plata. [...] para aqui basta dezir, que las quatro barras que hay en las armas de Aragon, son propiamente de Cataluña"

Fundación...grandezas...ciudad de Huesca (1619)


#23 I el vídeo?, Bcn, 02/07/2018 - 07:44

Avui dia és grava tot. Esperarem el vídeo de l' agressió ...

#22 Sarola, Castelldefels, 02/07/2018 - 07:39

Avui es pot donar per axecada la veda del Nazi-Kumbayá.

#22.1 Purria de Tabarnia, Bcn, 02/07/2018 - 08:35

Ya salen los canis?

#20 Jordi br, L'h, 02/07/2018 - 00:53

Fets intolerables i espero que identifiquin als agressors

#19 OVNI, ELX, 01/07/2018 - 21:07

La delegada del govern a Catalunya Teresa Cunillera ha assegurat que les càrregues policials de l'1 d'octubre no s'haurien d'haver produït. "Cap ésser humà pot contemplar el que va passar sense remoure's" ha assegurat en una entrevista a El País.

#19.1 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 01/07/2018 - 21:29

Cierto, no se deberían haber producido. Eso hubiera pasado si no hubierais intentado dar un golpe y la genestapo no hubiera participado en él.

#19.2 MariaBCN, Barcelona, 01/07/2018 - 22:40

Intenteu fer el que vàreu fer a Alemania, França o EEUU, veuries tu el que es una carrega policial, es mes, en aquells països ni de conya podeu arribar fins a on se us va permetre arribar aquí. A mi no em veu fer cap pena, us vàreu enfrontar a la Policía voluntàriament, sabent que us saltaveu la llei... cap pena!

#19.4 Karkamal, Estremera, 02/07/2018 - 14:40

#19

Doncs jo contemplo el que va passar l’1 d’octubre i no se’m remou res. Mes aviat veig que la G.Civil i la P. Nacional van repartir poc pel meu gust i per merits dels brètols concentrats. Serà que no soc un ésser humà.... jajajajajajaja