Publicitat
Societat · 7 de Gener de 2013. 17:12h.

Uns mossos auxilien uns companys en el seu cotxe particular

A la comissaria de Sant Vicenç dels Horts es van quedar sense vehicles policials per les retallades, segons CCOO

Uns mossos auxilien uns companys en el seu cotxe particular

Imatge de la comissaria de Sant Vicenç dels Horts (Foto: Mossos)

Agents dels Mossos van haver d'auxiliar uns companys amb el seu cotxe particular, segons ha denunciat CCOO.

Divendres passat, una patrulla de la comissaria de Sant Vicenç dels Horts va demanar recolzament urgent mentre eren agredits durant una actuació i van haver ser ajudats per altres agents amb el seu cotxe particular.

Segons el sindicat SME-CCOO "degut a les retallades en els vehicles policials al Cos de Mossos d’Esquadra els agents que es trobaven a comissaria no tenien a la seva disposició cap vehicle policial".

Quatre dels agents  van resultar "ferits de diversa consideració". És per això, que el sindicat "lamenta profundament la manca de responsabilitat per part del Departament d’Interior, perquè estava al corrent d’aquestes mancances i de la gravetat de les conseqüències vers la societat, la seva seguretat i la dels propis agents de l’autoritat".

Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#5 Teresa, Barcelona, 07/01/2013 - 22:30

Sóc catalana i sóc partidària de la independència, però la seguretat ciutadana, des que hi ha els mossos, només ha fet que empitjorar.

#5.1 mireia, barcelona, 08/01/2013 - 11:59

la Teresa té tota la raó, el problema és que els mossos, i les mosses, volen millorar la seguretat posant-li vots negatius a la Teresa, enlloc de fer-li cas i treballar.

#5.2 Carla, Balaguer, 08/01/2013 - 18:40

Ostres Mireia, no sabia que només els mossos entren aquí i que s'ha de ser policia per pensar el contrari que la Teresa. Curiós.

#5.3 Jordi, Alcanar, 08/01/2013 - 23:09

Hola Carla, sóc el Jordi de per aquí sota. T'haig de dir que els bars dels quals parlava on sempre hi ha aparcats cotxes dels mossos no són són gaire lluny de Balaguer. Tu n'ets la propietària?

#5.4 mireia, mireiabar@hotmail.com, 08/01/2013 - 23:14

una pregunta per a les nuvietes Carlotes, encara hi ha algú a CAT al qui no l'hi hagin robat el pis, el xalet, la casa, el mas o la caseta d'eines?... i a on hem d'anar a queixar-nos d'això, a l'Alta Velosidàs Ecscañola?... el mossos, i les mosses, són extraterrestres, vull dir, no ho veuen, això?.

#5.5 Carla, Balaguer, 09/01/2013 - 09:32

Ni sóc "novieta" ni regento cap bar. Simplement tinc una opinió diferent a la vostra, peò veig que no la puc tenir sense que us vestiu de caçadors de bruixes. Jordi, veus cotxes a un bar de Balafguer i ho extrapoles a tot Catalunya? Quina visió tens de les coses noi.

#4 rafa, lleida, 07/01/2013 - 19:51

Los Mossos que se dejen de tonterías y simplezas, ahora estamos por el derecho a decidir y por intentar tapar LOS casos de corrupción.

#3 Jo em pregunto, BCN, 07/01/2013 - 18:52

Si els agredits no haguessin estat companys, també haurien anat amb el seu cotxe particular?

#3.1 Arnau, Barcelona, 07/01/2013 - 19:26

A part que aquest no és el cas, et dire que sí. Ja s'ha fet abans.

#3.2 Jordi, Alcanar, 08/01/2013 - 12:03

Jo travesso Catalunya dos cop per setmana, d'anada i de tornada, i els únics cotxes dels mossos que veig, quan hi són, sempre estan aparcats davant dels mateixos bars.

#2 Arnau, Barcelona, 07/01/2013 - 18:33

A l'agressor amb més de 25 antecedents per delictes violents, els jutjes sempre el deixen en llibertat.

#1 otro, barna, 07/01/2013 - 18:06

Toda una gran hazaña de la policia autonomica, con lo que cobran no solo deberian ir andando si es necesario a atender a unos compañeros, si no tambiénn a gatas cuando se tratre de otros ciudadanos que los necesiten, y sin necesidad de ser noticia. Otros cuerpos ya lo hicieron antes que ellos.

#1.1 Desde el sillón, barna, 07/01/2013 - 19:01

Que bien se escribe desde el sillón de casa. El sueldo de la policía implica muchas cosas, pero no tener que coger tu coche para ir a que te rompan la cara y los huesos en un servicio.

#1.2 M48, Sant Boi de Llobregat, 07/01/2013 - 20:14

Este caballero se merece todo el desprecio del mundo, y cuando necesite ayuda y los agentes que tengan que ir a socorrerle vayan andando o a gatas, verá que llegaran una vez haya muerto a golpes. Que piense las cosas antes de decir nada.

#1.3 Otro, barna, 07/01/2013 - 20:41

A los que os lo tomais tan mal mis palabras, pediros disculpas (M48 y sillon), pero si leyerais con otro modo veriais que hay mas ironia y menos querer fender a nadie que animo de desprecio a su trabajo. Hay que ver el bosque y no solo el arbol. De todas maneras gracias por vuestras letras.

#1.4 Pere, bcn, 08/01/2013 - 15:20

Sr otro, por cuanto dinero se dejaria usted partir la cara o algun hueso????? Pues eso caballero espero que me diga su precio y ya se la parto yo, o le rajo o le disparo. Que bueno que vaya a gatas cuando violen a tu hermana tambien, o le roben a tu padre a punta de navaja, o asalten su chalet!!!! I