Publicitat
Societat · 12 de Setembre de 2013. 17:10h.

Uns nuvis acaben cantant els Segadors

També van fer una 'cadena catalana' després del casament

Uns nuvis acaben cantant els Segadors

Una imatge dels nuvis durant la cadena. (Fotos: Rubèn Novoa/Antoni Fontela)

Uns nuvis que es van casar ahir, 11 de setembre, i davant la impossibilitat de participar en la ruta de la Via Catalana organitzada per l'Assemblea Nacional Catalana (ANC), van fer la seva particular cadena durant l'àpat per celebrar el nou matrimoni.

Sergi Laborda i Laia Escarrà, vinculats a diferents moviments independentistes, es van casar en un restaurant de Sant Vicenç de Montalt (Maresme). Quan el rellotge marcava les 17.14 hores, els nuvis i els convidats van aixecar-se de la taula i es van donar la mà com si estiguessin en qualsevol tram de la cadena humana.

No hi van faltar les estelades ni tampoc el cant dels Segadors, que van entonar els nuvis i els convidats mentre tenien les seves mans enllaçades. Els nuvis van rebre el diploma acreditatiu de l'ANC d'haver participat al tram #bodacatalana.

Publicitat

30 Comentaris

Publicitat
#29 BEJOTA, bcn, 14/09/2013 - 16:58

TANTES ESTELADES COM HI HAN ALS BALCÓNS ,N'HI HAN D'ESPNYOLES A MOLTISSIMS CALAIXOS COM ES VA DEMONSTRAR ALS MUNDIALS I EUROCOPES.AL TEMPS

#28 carles, fernandopolis Brasil, 13/09/2013 - 16:08

es molt bonic tant el fet com el restaurant escollit per el casament, el turo del sol, restaurant on tambe vaig tenir la sort de casarme!!!

#26 LAURA, REUS, 13/09/2013 - 12:21

No sé perquè dieu que és ridícul... van voler aportar la seva presència i així ho han fet... arreu del món es van fer "Vies" ... perquè no en un casament. La qüestió és que estem donant cops de falç!!! "mal le pese a algunos"

#24 sr Pepito, Lérida, 13/09/2013 - 09:32

Este tío ed capaz de utilizar como preservativo la tripa de la butifarra ...en fin ..son las cosas de estos neardentales .

#24.1 CatalàAmbOrgull, Lleida, 13/09/2013 - 12:12

És ben bé que tens un problema.
Perquè tens tanta ràbia als catalans?
M'agradaría veure la cara que fas si en comptes de ser catalans fóssin españols, n'estic segur que més d'un aixecaría la ma enlaire.
No critiquis altres terres, i defensa la teva! Salut!

#24.2 Catalana amb Orgull, REUS, 13/09/2013 - 12:23

Sr. Pepito, crec que t'aniria molt bé tornar a l'escola; potser ara aconseguirien ensenyar-te algunes coses com respecte i educació.. perquè pel que es veu en el primer intent van quedar curts...