Publicitat
Societat · 12 de Novembre de 2011. 15:42h.

Urdangarín es defensa

El duc de Palma assegura que "la meva actuació professional ha estat sempre correcta"

Urdangarín es defensa

Urdangarín, amb el Rei i la seva dona la infanta Cristina, en una foto d'arxiu

El duc de Palma, Iñaki Urdangarín ha afirmat que defensarà la seva "honorabilitat i innocència" en relació amb la seva gestió al capdavant de l'Institut Nóos.

"Quan conegui els detalls de les diligències prèvies del Jutjat d'Instrucció número 3 de Palma de Mallorca, que en aquest moment són formalment secretes, podré pronunciar-me sobre el seu contingut", ha dit Urdangarín en una nota enviada a Efe a Washington.

El duc de Palma ha afegit que defensarà la seva "honorabilitat i innocència en aquest assumpte des de la convicció que la meva actuació professional ha estat sempre correcta".

La Fiscalia Anticorrupció de Balears ha obert una investigació sobre una suposada trama de desviament de fons públics articulada a l'Institut Nóos, una fundació que va presidir Iñaki Urdangarín, marit de la infanta Cristina, la filla petita del rei Joan Carles.

Publicitat
Publicitat

9 Comentaris

Publicitat
#7 Kropotkin, Vic, 14/11/2011 - 20:26

Yo no cargaría las tintas con él. Total, se ha limitado a hacer lo que hacen todos los que pueden. Busquemos a los pocos que no lo hacen y premiemolos. Es lo mejor y más barato. Jua, jua, jua,... ¡Cuanto chorizo!

#6 Rosa, Terrassa, 14/11/2011 - 10:33

Sus abogados insisten y pretenden que en lugar de celebrarse el juicio en las Baleares, donde hay allí un juez muy estricto, lo hagan a través de la Audencia Nacional, en Madrid. Vaya, que es de imaginar como acabará todo. Y los millones de euros fuera de España....

#5 Florència, Barcelona, 14/11/2011 - 10:28

Ahir vaig llegir a la premsa que el comunicat de l'Urdangarín fet a Washington, parlant de la seva inocència, es va fer quan precisament ell ja estava a Madrid unes 18 o 19 hores abans. O sigui, que no té gaire sentit que es fés des de Wahg. estant ell quasi un dia abans a Madrid. Quèhi ha...?.

#4 Manolo, Barcelona, 13/11/2011 - 20:31

Tampoco toca el tema del "Caso Pretoria"....
A que al final será sobreseído por fuera de plazo?
(el día que Justicia dependa de la Generalitat.... estamos apañados)

#4.1 Kropotkin, Vic, 14/11/2011 - 20:28

Ese es el principal argumento contra la independencia de Cataluña. Esto sería como lo de Alí Baba pero en catalán y a lo bestia...

#3 tirs, barcelona, 13/11/2011 - 16:51

Aquest afer ha obert l'interès per conèixer les relacións econòmiques de tots els membres de la reialesa amb empreses de l'estat espanyol. Per quan la llista i la qüantia de participació o de vinculació?... o encara és un tema tabú?

I per cert, què hi ha de l'afer Palau, Millet/Ciu?

#3.1 El Virrei, Pujolàndia, 13/11/2011 - 18:33

el tema Millet ara no toca...