Societat · 28 de Desembre de 2021. 09:50h.

Valtonyc se'n lliura

Bèlgica rebutja la petició d'euroordre del Suprem

Valtonyc se'n lliura

El Tribunal d'Apel·lació de Gant ha rebutjat la petició d'euroordre del Tribunal Suprem espanyol per al raper mallorquí Valtònyc. Per tant, ha decidit que no l'extradeix a Espanya.

"Em crea molta impotència veure com hem aconseguit a Bèlgica que la justícia derogui el delicte d'injúries a la corona; i a Espanya el govern que se suposa el més progressista de la història, no sigui capaç d'avançar cap al segle XXI”, ha declarat Valtonyc.

La justícia espanyola el reclamava pels delictes d'injúries a la corona, un d'amenaces i un altre d'enaltiment del terrorisme, pels quals va ser condemnat a tres anys i mig de presó per l'Audiència Nacional, fa prop de cinc anys. El Tribunal de Gant ha rebutjat l'extradició per tots tres delictes.

Publicitat
Publicitat

75 Comentaris

Publicitat
#37 catalanoide, Bcn , 29/12/2021 - 03:35

Los terroristas de Bataclan, de Charlie Hebdo, e incluso el imán, responsable del atentado en las ramblas, venían de Bélgica. Un país donde el delito terrorista o de conspiración no existe...

#37.1 John Mc Lane, Bcn, 29/12/2021 - 09:15

La Justicia Alemana negó la extradición de Puigdemont por no existir rebelión. La Britanica por "desproporcionada" la Justicia Europea le otorgo inmunidad. La Belga nego 4 veces la euroorden y ahora zasca en la bocaza por Valtonyc. A ver si el problema va a ser de la Española??

#36 Trafalgar, Girona, 28/12/2021 - 18:34

Això és un zasca. No us ha anat millor a Alemanya, ni a Itàlia. I això de que millor que se'l quedin, és un 'estan verdes dijo la zorra '. Fem el mateix amb Puigdemont ? Que se'l quedin ? Per mi val. ... Injustícia colonial espanyola.

#36.1 Luigi., Barcino, 28/12/2021 - 20:13

Seguro que Puigdemont,en su día, le dará plantón al tribunal italiano, como hizo Ponsatí con el escocés.

#36.2 Luigi., Barcino, 28/12/2021 - 20:39

De uvas verdes,nada. ¿Traerlo para que nos montéis un pollo a diario, hasta que lo indulten? Mejor perderlo de vista durante los próximos 20 años.

#36.3 Sergi, bcn, 28/12/2021 - 21:32

Supongo que es un zasca por que lo ha dicho tv3%, piénsalo, nos hemos librado de este vago jajaja

#35 Sergi, bcn, 28/12/2021 - 17:47

Sr. Rius, creo que el titular es erróneo...España se libra.

#35.1 Frank, Madrid, 29/12/2021 - 09:21

Os repetis y repetis..... es que soy incorregibles, como los jueces españoles....

#35.2 Joe, Tarragona, 30/12/2021 - 11:07

Si,Franko,no como vosotros que no repetís memes no.

#34 Joaquim Moriscot Bernadell, L'Hospitalet de Llobregat, 28/12/2021 - 17:22

No m'agrada Valtonyc, però condemnar-lo a pena de presó per les lletres de les seves cançons, em sembla antidemocràtic. Així que el rebuig de la justícia belga d'entregar a Valtonyc a Espanya em sembla just.

#33 Pepón, Bcn, 28/12/2021 - 13:42

Está claro que el Assange se equivocó de país refugio. Tenía que haberlo hablado con el Boye o el Asens