Publicitat
Societat · 14 de Gener de 2022. 20:12h.

Vic denega una carpa a favor del 25% de castellà

"Considera que la nostra activitat és contrària a la moral, els bons costums ciutadans i l'ordre públic"

Vic denega una carpa a favor del 25% de castellà

L'Ajuntament de Vic ha denegat el permís a Escuela de Todos -un grup d'organitzacions que té com objectiu "aconseguir l'aplicació del mínim del 25% hores en castellà i la fi de la immersió", segons explica la pròpia associació- per instal·lar una carpa a la ciutat catalana el pròxim 30 de gener.

Segons ha explicat Escuela de Todos al seu compte de Twitter, l'Ajuntament de Vic "considera que la nostra activitat és contrària a la moral, els bons costums ciutadans i l'ordre públic (ordenança 96.3)".

L'organització considera que l'alcaldessa de Vic, Anna Erra, de Junts per Catalunya, "ha de rectificar immediatament", segons ha manifestat Escuela de Todos al seu compte de Twitter.

La presidenta de Asamblea por una Escuela Bilingüe i membre de Impulso Ciudadano també s'ha mostrat crítica amb la decisió." Sembla que a Vic encara perviu el feudalisme i els tribunals inquisitorials", ha afirmat.

Publicitat
Publicitat

40 Comentaris

Publicitat
#25 Fernando, Mataró, 16/01/2022 - 12:04

¡¡Prietas las filas!!!

#25.1 Decebut, bcn (tbn), 16/01/2022 - 13:48

En algunos pueblos de Cat. el franquismo ni se crea ni se destruye; solo se transforma.

#24 Barretina a rosca, Black hole, 15/01/2022 - 22:33

Otro síntoma mas del golpe de estado lento y blando (gota a gota) que están perpetrando los indepes con el visto bueno de las autodenominadas "izquierdas". Preocupante, esto es lo que pasaba durante el franquismo, lo mismo.

#23 Tirant, Bcn, 15/01/2022 - 18:39

Doncs... cal veure-li el costat bo: avisen, mostren a les clares pels seus propis fets, la classe de règim polític totalitari i de terror que instaurarien si els colpistes aconseguissin separar Catalunya de la resta d'Espanya.

#22 Pobles de TBO, Barna, 15/01/2022 - 13:29

Des que li varen canviar el nom treient-li la H, aquest poble ha esdevingut un d'aquells que sortíen al Pulgarcito o al DDT dels anys 60 i 70, plè de garrulos i abduïts pel procès arruïnador de Catalunya. ,

#21 Marquesa del Procés Sagrat, Santa Moguda Perpètua, 15/01/2022 - 12:27

Som uns marxistes revolucionaris que volen acabar amb l'ordre social, la moral i els bons costums pel qual tan han lluitat els nostres líders des de Guifré el Pilós fins a J. Pujol, passant per aquell xicotet gallec tan simpàtic, com es deia??

Pasqual, porta'm l'aigua del Carme, que em ve un soponci!!

#21.1 Pasqual Majordom Lleial, Palau Samarquesa, 15/01/2022 - 17:01

Senyora marquesa, recordi que el metge li va dir que no abusés de l'aigua del Carme!! No li vindria més bé una infusió d'alguna herbeta?? S'ha pres ja les pastilles que li va recomanar el doctor perquè no se li aparegui Guifré el Pilós a les nits??

#21.2 Marquesa del Procés Sagrat, Santa Moguda Perpètua, 15/01/2022 - 17:02

Pasqual com es deia aquell xicotet gallec que de vegades venia a Vic a oïr missa?? Aquell del bigotet!!

#21.3 Pasqual Majordom Lleial, Palau Samarquesa, 15/01/2022 - 17:04

Em sembla que es deu referir a aquest, senyora marquesa:

https://www.youtube.com/watc h?v=OhLlYcAbfQc

#21.4 Marquesa del Procés Sagrat, Santa Moguda Perpètua, 15/01/2022 - 17:16

"Som", no!! Volia dir "són"!! Ai, com estic!!

Pasqual, ve o no ve l'aigua del Carme??