Publicitat
Societat · 30 de Juny de 2013. 09:31h.

Xiulets a Ramoncín

Crítiques també a l'homenatge a Palestina abans de l'Estaca

El cantant Ramoncín, que ha donat suport a la autederminació de Catalunya, va ser un dels artistes que va actuar en el Concert per la Llibertat, celebrat al Camp Nou.

El madrileny va participar en la versió que es va fer de l'Estaca, de Lluís Llach, però va rebre xiulets per part d'alguns dels assistents.



Tot i que a les xarxes socials molts atribueixen els xiulets al madrileny al fet d'haver parlat en castellà, d'altres ho atribueixen al fet que el cantant va cloure el seu discurs amb un "Visca Catalunya i Viva España Republicana".



D'altra banda, a molts no ha agradat que es realitzés un homenatge a la causa Palestina just abans de sonar l'Estaca. "Visca Catalunya i Visca Palestina!", ha estat el crit de dos dels artistes participants, rebut amb crítiques a la xarxa de gent que considera que "ha sobrat". 

Ramoncín, en un moment de la seva actuació. (Foto: TV3)
Publicitat
Publicitat

74 Comentaris

Publicitat
#44 angel, cataluña no es espaÑa, 02/07/2013 - 19:47

Palestina no dona suport a Catalunya, que bombin palestina pañoles.

#43 Menxu, Manresa, 02/07/2013 - 09:25

És llastimós el noi de Palestina s'expresés amb un catalá perfecte i que el Ramoncín ho fes en castellà.

És més, que Espanya sigui republicana, monàrquica o el què vulgui. Era un concert per la independència, Espanya no hi te res a veure.

#42 Jordi, el Calimero Català, barcelona, 01/07/2013 - 19:02

Puajjj... els palestins, quin fàstic de gent pobre i bruta... Al meu piset de Gràcia l'únic àrab és la minyona... S'ha d'entendre que ELS CATALANS SOM GUAIS i, per tant, ens mola Israel, amb els seus tancs, i el seu Mosad, i els seus soldats matxacant civils, en una terra ocupada i cremada. GUAI !

#41 ccc, bcn, 01/07/2013 - 13:48

ara en Ramoncín ja sap amb qui es juga els quartos.

#40 Eduard, Barcelona, 01/07/2013 - 09:55

A mi m'agradaria que m'expliquésin els 4 ximplets que van xiular-lo els seus motius, no ho entenc.No es pot fer un ridícul més gran amb precisament una persona que s'ha bolcat al 100% amb la nostra causa de manera diària.Em vaig sentir AVERGONYIT!!!

#40.1 Pere, Bcn, 01/07/2013 - 11:03

Es llàstima. Per desgràcia de merda de gent n'hi ha a tots els llocs i de tots els colors. Pero la reacció del públic aplaudint va ser fantàstica.

#40.2 Toni VNG, Vilanova, 01/07/2013 - 11:44

si, efectivament, feia emprenyar els cuatre xiulets, pero van ser de seguida tapats amb el sentit comú de la gent.
La meva llengua materna es el català, pero la llibertat de Catalunya la volem TOTS.

#40.3 angel, cataluÑa no es espaÑa, 02/07/2013 - 19:48

L`han xiulat perque pertenyeix SGAE