Publicitat
Societat · 9 d'Agost de 2019. 10:06h.

"Xusma espanyola"

Li diuen de tot a la periodista de la Ser Àngels Barceló

"Xusma espanyola"

Independentistes han insultat la periodista catalana Àngels Barceló per les manifestacions que ha fet en una entrevista a Crític i l'han tractat d'"escòria falangista", "xusma espanyola", "botiflera, "fastigosa", "pocavergonya", "barruda" i "miserable", entre d'altres. L'exsecretari de Cultura amb Esquerra, Eduard Voltas, per la seva banda, li ha retret la "lleialtat nacional a Espanya".

Publicitat
Publicitat

73 Comentaris

Publicitat
#42 Montse, Santpedor, 10/08/2019 - 01:31

Deu meu.....quina barbaritat
No són tots els que pensen així, però feu tant de soroll
M'avergonya que un català com jo pugui insultar a algu d'aquesta manera, per no pensar com ell i per haver sigut tant valenta de dir-ho sabent que podia provocar aquesta reacció
Per mi Àngels Barceló, ets una gran professional i mereixes tot el meu respecta

#41 John MacLane , Barcelona , 09/08/2019 - 20:04

La enfermedad de esta chica creo que se llama "síndrome de estocolmo" en psiquiatria.

#41.1 Soloesmiopinion, Tabarnia, 09/08/2019 - 21:48

Y la tuya "estupidez suprema". Aunque te parezca mentira, hay gente que piensa diferente que tú y que están perfectamente cuerdos, pero los fascistas como tú sois incapaces de entenderlo.

#41.2 Pep, Sevilla, 10/08/2019 - 01:56

En fin ya te conteste anteriormente, te recomiendo cualquier antipsicótico de los que están en el mercado, son excelentes para el trastorno psicótico de creer estar viviendo en una realidad paralela, a ver repite, estoy en Cataluña y es parte de España, no estoy en ninguna republica ni somos independientes, repite tres veces al día durante 1 año.

#40 Carlos Gomez, bestia amb forma humana, 09/08/2019 - 19:11

I pensar que tot va començar amb l´inesperada visita de la UDEF a un Molt Honorable domicili barceloni i amb un tortuos viatge en helicopter d´un sosias del Charlton Heston

La que han liat els nets dels que va guanyar la guerra i tot per escapolirse de l´angoixant ale al clatell de la Fiscalia Anticorrupcio i dels indocils del 15M

#39 Pan con tomate y jamón Ibérico, La peste amarilla daña el cerebro, 09/08/2019 - 19:00

Al circo separatista... ¡le estan creciendo los enanos...! ¡y hasta se le sublevan los acomodadores...!

¡Al rico bombón helado...!¡Hay chicles, palomitas, patatas fritas y caramelos...!

#36 Decebut, bcn (tbn), 09/08/2019 - 18:08

Què vol dir "asquerosa"? No ho he trobat al diccionari de l'I.E.C.

"Caradadura" tampoc.

#36.1 Soloesmiopinion, Tabarnia, 09/08/2019 - 21:50

Has de buscar en un diccionario de tractoriano profundo.

#36.2 Jordi br, L'h, 10/08/2019 - 00:44

Sigues usando tu vocabulario supremacista? Cuando argumentarás sin insultar?

#36.3 Soloesmiopinion, Tabarnia, 10/08/2019 - 09:36

Jordi, te pones muy "exquisito" cuando se habla de tractorianos. No te veo tan "sensible" cuando somos nosotros los "insultados" o cuando se habla de "espanyols" de forma peyorativa.¿No será que los supremacistas son los que insultan en estos tweets? Ah no, que son de los tuyos, son "el poble català".